Oke... deze is wel heel erg 
Edit: Er zijn daadwerkelijk mensen die dit de beste track van het jaar noemen
Edit: Er zijn daadwerkelijk mensen die dit de beste track van het jaar noemen
Source: gearboxdigital.com
Er begint bekant een tumor in mijn oor te groeien door dit nummer / album.wrote:View on YouTube
Coole plaat. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt
. Vind deze kicks ook weer vetjes
wrote:In het begin wilde ik Rebelion nog wel een kans geven maar er zit imo geen enkele plaat tussen waarvan ik denk; 'Goh, hier kan ik wel los op gaan'. Live is het net zo lachwekkend als thuis.
Zit je nou gewoon expres te kloten of wat is het nou? Ik begin jou echt zo strontbeu te raken, en ik ben niet de enige.wrote:View on YouTube
Coole plaat. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt
Ahaha wa loaj oe goan keerl. Waar maak je je druk om.wrote:Zit je nou gewoon expres te kloten of wat is het nou? Ik begin jou echt zo strontbeu te raken, en ik ben niet de enige.wrote:View on YouTube
wrote:Haha dit kan toch niet. Zullen ze dit ook zelf echt goed vinden? Ik ben geen volger meer van de huidige "raw" maar als dit het is dan laat ik het ook zo haha. Heel eerlijk, ik vind Headhunterz - Still Standin' nog lomper dan dit.
Maar heb het idee dat Rebelion een beetje de Famke Louise is van de hardstyle op dit moment. Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.
Gvdwrote:Maar heb het idee dat Rebelion een beetje de Famke Louise is van de hardstyle op dit moment. Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.