Damn wat een dikke plaat 
Ligt aan je sound systeem denk ik.wrote:Er zit echt een storende ruis in, of ligt dat aan youtube?![]()
Verder klinkt het dik
Ligt aan je sound systeem denk ik.wrote:Er zit echt een storende ruis in, of ligt dat aan youtube?![]()
Verder klinkt het dik
Denk 't niet, vind 't kwalitatief ook niet alles. Hoop dat het aan youtube ligt idd!wrote:Ligt aan je sound systeem denk ik.wrote:Er zit echt een storende ruis in, of ligt dat aan youtube?![]()
Verder klinkt het dik
Het klinkt voor mij persoonlijk alsof de plaat nog niet gemasterd/ afgemixt (geen idee welke eigenijkwrote:Dit is gewoon goede kwaliteit, dus vandaar mijn verbazing
Re-volt |Revolutionz @DJRe_volt
Releasedate of our track Invictus is set for 6th of february on @fusionrecords #cantwait !!!! Please RT !!!
heerlijke plaat, wordt zeker gehaald en gaan cat/id ook wel worden aangepast in begin postwrote:Re-volt |Revolutionz @DJRe_volt
Releasedate of our track Invictus is set for 6th of february on @fusionrecords #cantwait !!!! Please RT !!!
Gaat nu toch om deze tracks? Geef daar oordeel over dan:Pwrote:Ik moet zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat een opkomende act als deze mensen (zijn meerdere toch?) zo snel even van naam en label wisselen.
Qua track vind ik het wel aardig voor dat kleine stukje, maar heb een stuk meer nodig om een oordeel te vellen.
Toen deze comment neergezet is was er maar een klein stukje van de preview beschikbaar. Ik heb later in het topic al een reactie gegeven.wrote:Gaat nu toch om deze tracks? Geef daar oordeel over dan:Pwrote:Ik moet zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat een opkomende act als deze mensen (zijn meerdere toch?) zo snel even van naam en label wisselen.
Qua track vind ik het wel aardig voor dat kleine stukje, maar heb een stuk meer nodig om een oordeel te vellen.