Woooow
Ik vind hem zeker dik!
Ik vind hem zeker dik!
Op hun site staat dat de release in januari is, dus dat lijkt me toch wel voldoende..wrote:Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.
Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.
Verbaasde me sws al dat die mocht blijven staan.wrote: Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.
Heb ook vaag vernomen dat het er nu maar 1 is. Maar volgens mij was het al dat er 1 alleen maar produceerde en de ander de gigs deed, misschien is dat nu ook nog zo.wrote:Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.
Kijk, dan hebben we in ieder geval een soort van bron. Enige nadeel is dat ik in de preview geloof ik geen catid heb gezien ofzo.wrote:Op hun site staat dat de release in januari is, dus dat lijkt me toch wel voldoende..wrote:Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.
Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.
albumart af + youtube preview, kan echt niet lang duren.
Releasedate is 20 Februari, staat op de Fusion sitewrote:View on YouTube
Zelfde als wat Gangsterdwerg zei, van mij mag die blijven staan.wrote:'Eind Januari' moet toch genoeg zijn lijkt me?
Plaat is bekend, label is bekend, verdere informatie komt heus wel. CATID kan 130 zijn en 132, maar aangezien F.E.A.R. 131 is en op 30 januari uit komt, gok ik dat het FUS130 is. 130 is ook nog niet bekend, en de releasedatum zal dan de 23e zijn.
This! =)wrote:Moet zeggen, ben positief verrast door dit plaatje! Klinkt best lekker
Liggen nog wat oudere Slim Shores klaar en Omegatypezwrote:zag net op http://www.fusionbv.com dat ie pas op 20 februari verschijnt, wel raar dat op hun website eind januari staat, wat komt er nog allemaal aan van releases bij fusion de komende tijd?