dit duswrote:Hmmm. Niet zo positief als de rest hier. Misschien vaker luisteren. Klinkt saai en eentonig tot nu toe...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Ben nog niet helemaal overtuigt, maar 't klinkt al beter dan wat Ran-D de laatste maanden maakt! Zit lekker wat energie in geloof ik! 
Enorm overrated zeg. Enige wat ik hoor is weer een bak gerecyclede sounds in de intro. En dat opbouwende stukje met dat geschreeuw is rechtstreeks overgenomen van Fuck The Fake Shit Remix. Type melodie kennen we ook al dus weinig boeiends.
Ik vind het stukken beter dan waar ie de laatste tijd mee aan kwam zetten. Maar nog steeds niet echt iets boeiends.
-
THardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
op eerste gehoor beter dan wat hij de laatste tijd maakt, maaaaaaarrrrr..... ik vind hem behoorlijk chaotisch klinken
-
I
Gister 2x live voorbij horen komen! Die mid-intro vind ik echt bruut
Jammer dat er dan weer een wat mindere climax achteraan komt, maar zeker een goed nummertje 
Gisteren ook 1 keer gehoord tijdens de set van Zany, vind hem zeer dik. Wat een drive in die mid-intro ! 
Gister 3 keer gehoord op defqon (Zany, Ran-D en Alpha2). Geweldige plaat, Ran-D laat goed zien dat die divers kan produceren.
Mee eens..wrote:Nog steeds niks aan helaas
-
A
Dit, was echt een dik nummerwrote:Gister 3 keer gehoord op defqon (Zany, Ran-D en Alpha2). Geweldige plaat, Ran-D laat goed zien dat die divers kan produceren.
Wel beter dan wat z'n laatste tracks, maar dat maakt het nog niet goed. Sounds ken ik nu wel.
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Gisteren 2 keer gehoord, erg gave plaat!
vond dit een van de beste platen die ik gehoord heb op Defqon.. Zany en B-Front draaiden hem geloof ik.. heerlijke drive 
Klinkt wel heel erg tof! Veel drive hierin!
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Volgens mij had iedereen dat wel door inmiddelswrote:http://www.youtube.com/watch?v=LxY5Eg_X4eg&list=UU-ztTeQBGlwrImQEFT_tb4g&index=2&feature=plcp
Vanaf 43:00 in goede kwaliteit
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Jij misschien wel, maar sommige niet. vorige filmpjes waren lqwrote:Volgens mij had iedereen dat wel door inmiddelswrote:http://www.youtube.com/watch?v=LxY5Eg_X4eg&list=UU-ztTeQBGlwrImQEFT_tb4g&index=2&feature=plcp
Vanaf 43:00 in goede kwaliteit
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Uitgemolken soundzzzz.
Vind dit Ran-D werk toch lekkerder dan die meezingers voor op karaoke feestjes.
Living for the moment (eerste versie) tipt hij niet meer aan in dat genre.
Living for the moment (eerste versie) tipt hij niet meer aan in dat genre.
Vind hem nog steeds geweldig
Wat een drive 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Had deze voor het eerst op Last World gehoord, en toen ging ik hard! 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Doet me thuis niet zo heel veel. Live is het een prima plaatje, meer ook niet.