Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zoals wel vaker de laatste tijd vind ik de (mid)intro een heeeel stuk vetter dan climax zelf. De break had van mij een stuk korter gemogen, de vocals doen het ook nog niet echt bij mij.
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
wrote:Wel leuk nummer dit hoorDie vocals van Ran-D zijn inderdaad wel allemaal nogal herkenbaar, maar vind ik niet storend
Intro lijkt heel erg veel op die van X, bij de climax heb ik het idee dat It Must be aanstaat
.
Vind m niet slecht, maar Ran-D mag wel weer eens met wat harders aan gaan komen
Zingt Ran-D zijn vocals btw zelf in? Kan me in deze plaat niet storen aan de vocals.. Vind het toch nog wel een sterke plaat. Deze melo pakt mij wel!
Sir Yes Sirwrote:Zingt Ran-D zijn vocals btw zelf in?
Ok dat wist ik niet.. Doet hij in ieder geval beter dan die gast van PPwrote:Sir Yes Sirwrote:Zingt Ran-D zijn vocals btw zelf in?
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Precies ditwrote:Intro lijkt heel erg veel op die van X, bij de climax heb ik het idee dat It Must be aanstaat.
Heerlijke track, vind niks mis met de vocals. Meezingen en stampen gaat op een feestje goed samen vind ik!
Je kunt iets toch te veel uitmelken?wrote: Je kan het niet leuk vinden, prima! maar zeik niet meteen heel zijn stijl af
Heb nu al ruzie met de break - vocals - kicks in dit nummer.
-
MHardtraxxer
- 96 posts member since 2012
- last seen May 2012
Nee sorry ik moet hier gelijk in geven ik heb de vocalen inmiddels wel allemaal gehoord en als hij dan toch zulke vocals wilt gebruiken omdat het nou eenmaal makkelijk is omdat hij ze zelf inspreekt, Prima!
Maar kom dan weer eens terug met zoiets sterks als:
Zatox & Ran D - Indoctrination
Ran D & Frontliner - Skills
Gunz for Hire - Kings of the Underground
daar zitten gewoon gruwelijke vocalen in naar mijn mening.
Verder: de kick vind ik een beetje zwak en de melodie vind ik niet zo bij het totaalplaatje passen + de synth sound gebruikt die ook best wel vaak die trilling in zijn synth, Ik vind het persoonlijk heerlijk die trilling maar daar is dit niet een melodie voor.
Ik heb het idee dat alle goede ideeën naar zijn project met Adaro gaan (Gunz For Hire)
Maar kom dan weer eens terug met zoiets sterks als:
Zatox & Ran D - Indoctrination
Ran D & Frontliner - Skills
Gunz for Hire - Kings of the Underground
daar zitten gewoon gruwelijke vocalen in naar mijn mening.
Verder: de kick vind ik een beetje zwak en de melodie vind ik niet zo bij het totaalplaatje passen + de synth sound gebruikt die ook best wel vaak die trilling in zijn synth, Ik vind het persoonlijk heerlijk die trilling maar daar is dit niet een melodie voor.
Ik heb het idee dat alle goede ideeën naar zijn project met Adaro gaan (Gunz For Hire)
Ik heb het idee dat veel van het goede van Adaro komt.
-
MHardtraxxer
- last seen May 2012
Dat zou ook kunnen maar nou vind ik adaro zijn (single) tracks nou ook niet echt spetterend?
misschien is het toch de combinatie van die 2.
-
K
Omdat ran-d en adaro ( NAAR MIJN MENING) elkaars hele sound uitmelkenwrote:Dat zou ook kunnen maar nou vind ik adaro zijn (single) tracks nou ook niet echt spetterend?
-
MHardtraxxer
- last seen May 2012
wrote:Omdat ran-d en adaro ( NAAR MIJN MENING) elkaars hele sound uitmelkenwrote:Dat zou ook kunnen maar nou vind ik adaro zijn (single) tracks nou ook niet echt spetterend?
daar zit wat in
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik ben altijd een grote fan geweest van Ran-D. De laatste tijd wist hij me steeds minder te boeien en met deze track is de kous ook echt afgedaan. Ik vind het een nogal simpele track en de vocals gewoonweg gay. Not my cup of tea
!
-
HHardtraxxer
- 61 posts member since 2008
- last seen Mar 2013
dit is een geweldige plaat
dit soort tracks maken mij blij
ran-d is een top producer en dj.
mensen die lopen te zeiken hebben hem zoiezo nooit live horen draaien want ran-d zet meestal de dikste sets neer.
zeikerds hiero
mensen die lopen te zeiken hebben hem zoiezo nooit live horen draaien want ran-d zet meestal de dikste sets neer.
zeikerds hiero
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Smaken verschillen enzo, je weet welwrote:dit is een geweldige plaat![]()
dit soort tracks maken mij blij
zeikerds hiero
Maar zeker, ik vindt hem ook wel leuk hoor
HAHAHAHAHwrote:mensen die lopen te zeiken hebben hem zoiezo nooit live horen draaien
Hij heeft gewoon gelijk hoor! Ik vond Gangsters don't Dance echt de grootste rukplaat ooit! Maar toen ik hem op emporium hoorde: Woooh wat hard en vet! Die kick gaat door beton zeg! Wooooh! En dat allemaal omdat hij live draaidewrote:HAHAHAHAHwrote:mensen die lopen te zeiken hebben hem zoiezo nooit live horen draaienWaar in hemelsnaam slaat dit dan weer op.
wrote:Hij heeft gewoon gelijk hoor! Ik vond Gangsters don't Dance echt de grootste rukplaat ooit! Maar toen ik hem op emporium hoorde: Woooh wat hard en vet! Die kick gaat door beton zeg! Wooooh! En dat allemaal omdat hij live draaidewrote:HAHAHAHAHwrote:mensen die lopen te zeiken hebben hem zoiezo nooit live horen draaienWaar in hemelsnaam slaat dit dan weer op.
-
I
Ran-D draait bijna op elk hardstyle feest wat er is haha