Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Minus Militia - Defqon.1
HS Unreleased Single

Minus Militia - Defqon.1

1. Defqon.1YouTube
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Artiest: Minus Militia

Track(s): Defqon.1

Sample/video:
View on YouTube

Bron: Minus Militia Facebook

-----------------------------------------

Vind dit zo jammer hè... Klinkt imo nergens naar.
Last edited by Joey on 17 Jun 2015 21:59, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Kan die oldschool sounds wel waarderen, maar dit was inderdaad gewoon niet nodig geweest..
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
:sick: :sick: :sick:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
die atoombommen :lol:

Denk niet dat ik weggeblazen wordt van deze track.
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
Godverdomme wat slecht dit. :lol:
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
wat slecht dit :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Exterkate wrote:Ik heb het idee/gevoel dat zij pas laat de indruk hebben gekregen dat ze eigenlijk met iets nieuws moeten komen op Defqon, en nu snel dit maar even in elkaar hebben geprutst. Of zit mijn gevoel er compleet naast haha? :P
Denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. Als je deze maand op de mainstage van Defqon en Intents staat, moet je in mijn ogen met nieuwe platen komen. Het was beter geweest om een geheel nieuwe track te produceren.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.
Last edited by hotymoty on 17 Jun 2015 21:22, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
170 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Is geen Remix.

Track naam is Minus Militia - Defqon.1!

Bron : Radical's facebook.
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
Beetje simpel nummertje zo. Desalniettemin zou ik dit live denk ik wel een leuk plaatje vinden met die melodie vanaf 1:23 in dit filmpje.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
hotymoty wrote:Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.
Vind dit ook niet de sterkste track, maar Crypsis en Radical Redemption zijn geen 'drama producers'. Chain Reaction ook niet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
RadicelArmy wrote:
hotymoty wrote:Zo de tering, wat is dit slecht. De eerste climax klinkt gewoon WEER hetzelfde als climax van Reign Supreme en Be Prepared. Wat een overhypte drama producers... Wat een drama.
Vind dit ook niet de sterkste track, maar Crypsis en Radical Redemption zijn geen 'drama producers'. Chain Reaction ook niet.
Nee maar wel inspiratieloze producers als MM zijnde. Enkel gerecyclede sounds in deze track. :/
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
RadicelArmy wrote:
Haha Crypsis is afgelopen 2 jaar helemaal niks meer.. Radical Redemption solo vind ik 90% ook wel dik laatste tijd maar met MM is het echt drama. Chain Reaction produceert amper... daar hoor je helemaal niks meer van.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Nee dit klinkt echt teleurstellend
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
chas1n wrote:Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
In ieder geval leuk dat ze iets speciaal voor DefQon doen.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

Betere audiokwaliteit!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
TiMOTHYb wrote:In ieder geval leuk dat ze iets speciaal voor DefQon doen.
Ja pluspunt voor dit. Edits/tracks voor een (grote) boeking kan ik altijd wel waarderen. Uitvoering alleen stukken minder bij deze.. Voelde meer zoals hierboven al vermeld: 'Oh we hebben nu al tijdje niets nieuws geproduceerd als MM en er komt weer een grote boeking aan, even wat in elkaar flansen.' :P
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Paultheone wrote:View on YouTube

Betere audiokwaliteit!!!!
nah klinkt nog steeds kut
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
RadicelArmy wrote:
chas1n wrote:Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..
vind dat hij altijd wel leuke setjes neerzet, paar oude knallers van zichzelf tussen door, een of twee nieuwere eigen tracks, paar nieuwe tracks van de minus is more stal en een of twee minus militia nummers..
S
RadicelArmy wrote:
Wordt allemaal op het Q-Dance hoofdkantoor voor een langere termijn bepaald.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Wat is dit voor bende dan :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha sorry maar ik vind hem echt heel erg vet :$ Geen overdreven screech, lekker tempo'tje, typische kick, maar niks mis mee :P Vind die "oldschool" sounds wel vet...

Ben dit over 2 weken weer vergeten, maar op het eerste gehoor vind ik het gewoon best een lekker nummer.
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Het is duidelijk dat er meer tijd in het filmpje is gestoken dan het nummer zelf :D