Ben het hier mee eens. Vind zijn setjes altijd erg goedwrote:vind dat hij altijd wel leuke setjes neerzet, paar oude knallers van zichzelf tussen door, een of twee nieuwere eigen tracks, paar nieuwe tracks van de minus is more stal en een of twee minus militia nummers..wrote:Hier ben ik het dan wel weer mee eens.wrote:Snap ook echt niet wat zo'n CR bijvoorbeeld in de blue doet op zaterdag inderdaad. Komt helemaal niets uit zijn studio..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Beetje dezelfde melodie als Nothin' like the oldschool?
Waarom komt die melodie me zo bekend voor?
Heeft ie veel van weg inderdaad.wrote:Beetje dezelfde melodie als Nothin' like the oldschool?
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Niet heel bijzonder, maar verder wel prima nummertje. Al dat gezeur over gerecycelde sounds... Dit is gewoon hun sound, net zoals alle artiesten dat bijvoorbeeld hebben. Had misschien dus iets origineler kunnen zijn maarja. Zal het live wel goed doen imo.
Er zijn zat artiesten die heel wat minder, of op een andere manier, recyclen hoor maatwrote:Niet heel bijzonder, maar verder wel prima nummertje. Al dat gezeur over gerecycelde sounds... Dit is gewoon hun sound, net zoals alle artiesten dat bijvoorbeeld hebben.
Was ook het eerste waar ik aan dacht, vind de plaat verder wel gaafwrote:Heeft ie veel van weg inderdaad.wrote:Beetje dezelfde melodie als Nothin' like the oldschool?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Inspiratieloze zooi dit man, ja klinkt miss wel geinig maar is niks vernieuwends of wat dan ook, sounds die ze al vaak gebruikt hebben en de track pakt me op geen enkel moment beetje jammer
Ik ben wel fan van die ouderwetse sounds, dat maakt het wel tof. Verder niet echt heel boeiend.
Vind deze wel lekker eigenlijk, simpel maar effectief.
ik vind de eerste helft van de track erg vet, echt echt heel gaaf eigenlijk
, die zachte screetch op de achtergrond heeft wat.. tweede helft vind ik niet meer zo boeiend, opzich wel lekker voor de drive maar thats it.
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Dit dus.wrote:Vind deze wel lekker eigenlijk, simpel maar effectief.
Het is niet echt slecht ofzo.. Maar ook niet heel goed..
Beetje simpel maar niet verkeerd, vind Masters toch klinken alsof er een stuk meer tijd in is gestopt.
-
S
daar is alleen maar tijd gebruikt om te produceren, het idee was er namelijk al:wrote:Beetje simpel maar niet verkeerd, vind Masters toch klinken alsof er een stuk meer tijd in is gestopt.
View on YouTube
1:40
Verder wat een verschrikkelijk nummer. Inderdaad alsof ze er te laat achterkwamen dat ze wel met een nieuwe track aan moesten komen..
Hun sets worden ook zo onsamenhangend als wat. Voor elk feest waar ze draaien maken ze 1 nummer: Endless Void (Hard Bass vocal), Genesis (Supremacy Vocal), Witness the Thunder (Australia tour), Masters (Master of Hardcore) en nu deze.
Als ze dit allemaal achter elkaar draaien vergeet je bijna op welk feest je bent.
Als ze dit allemaal achter elkaar draaien vergeet je bijna op welk feest je bent.
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
wrote:Hun sets worden ook zo onsamenhangend als wat. Voor elk feest waar ze draaien maken ze 1 nummer: Endless Void (Hard Bass vocal), Genesis (Supremacy Vocal), Witness the Thunder (Australia tour), Masters (Master of Hardcore) en nu deze.
Wow inderdaad ja, die had ik er zelf niet uitgehaaldwrote:daar is alleen maar tijd gebruikt om te produceren, het idee was er namelijk al:wrote:Beetje simpel maar niet verkeerd, vind Masters toch klinken alsof er een stuk meer tijd in is gestopt.
filmpje
Om even lekker tegendraads te doen.
De track op zich vind ik wel wat hebben.
Ja hij is enorm simpel en klinkt weer enorm geforceerd naar die militantjes door de vocalen en alles net even een "harder" tandje er aan te geven.
Maar als ik puur naar de kicks en synth kijk, aardig.
Als ik naar het idee en de rest kijk, kut.
De track op zich vind ik wel wat hebben.
Ja hij is enorm simpel en klinkt weer enorm geforceerd naar die militantjes door de vocalen en alles net even een "harder" tandje er aan te geven.
Maar als ik puur naar de kicks en synth kijk, aardig.
Als ik naar het idee en de rest kijk, kut.
Live vast leuk, maar verder niet bijzonder.. Jammer. Vind dat ze na hun album bijzonder weinig vette dingen hebben gedaan.
de fanbois zullen hier wel hard op gaan 
Ik had toch liever Crypsis live alleen zien staan
Ik had toch liever Crypsis live alleen zien staan
wrote:Haha sorry maar ik vind hem echt heel erg vetGeen overdreven screech, lekker tempo'tje, typische kick, maar niks mis mee
Vind die "oldschool" sounds wel vet...
Ben dit over 2 weken weer vergeten, maar op het eerste gehoor vind ik het gewoon best een lekker nummer.