Ben deze heel erg gaan waarderen de laatste tijd! leuk anthem 
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (Defqon.1 2015 Anthem) (Q113)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q113
Listen onBeatport
-
B
-
S
Ik vond die eerste versie echt zo veel fijner dan deze 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Prima anthem imo 
Heerlijk anthem! Lekker euforisch en past naar mijn mening wel bij defqon ook al zitten de typische sounds van defqon er niet heel veel in
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Vind t persoonlijk nog steeds geen Defqon anthem
.
Vind er sowieso maar vrij weinig aan.
Vind er sowieso maar vrij weinig aan.
Versnelling had niet gehoeven, maar voor de rest een aardig vet anthem
.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Full versie is hier te beluisteren: https://www.beatport.com/qdancerecords/ ... 15-pro-mix
8 minuten, jeetje.
8 minuten, jeetje.
Versnelling had wat mij betreft niet gehoeven, verder wel echt een heerlijke plaat
Ik vind de synth juist een heerlijk anthem-gevoel geven. Gaat vaker aan in ieder geval
Ik vind de synth juist een heerlijk anthem-gevoel geven. Gaat vaker aan in ieder geval
Wat me nu eigl pas op valt.. wie is Skits Vicious? Vocals lijken me van Randy zelf?
Ben toch wel positief over dit anthem! Sounds zijn toch wel van een niveau te noemen. 
Skits Vicious is één van de rappers van DOPE D.O.D en degene die deze vocals heeft ingesproken.wrote:Wat me nu eigl pas op valt.. wie is Skits Vicious? Vocals lijken me van Randy zelf?
Hij heeft de melodie na elke uithaal een beetje 'afgerond' en dat klinkt me best wel lekker in m'n oren.
Hoorde ik ook al inderdaad. De melodie klinkt niet meer zo 'sleperig'.wrote:Hij heeft de melodie na elke uithaal een beetje 'afgerond' en dat klinkt me best wel lekker in m'n oren.
Zomers vind ik dit anthem niet echt. Had iets euforischer gemogen van mij. Maar kan met dit anthem wel leven.
Ook wel lekker introotje! Vind deze kick lekker 
-
S
tapestopwrote:Hij heeft de melodie na elke uithaal een beetje 'afgerond' en dat klinkt me best wel lekker in m'n oren.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Vind m ook al iets beter klinken maar vind die vocalist nog steeds niks... Snelle stuk doet me ook weinig.. jammer, had veel meer kunnen zijn dit, de melodie ramt heel lekker.
Altijd wel met Ran-D toch? Of in ieder geval langer dan gemiddeld.wrote:Full versie is hier te beluisteren: https://www.beatport.com/qdancerecords/ ... 15-pro-mix
8 minuten, jeetje.
Aardige mix-intro met niet enkel claps. Lekkere mid-intro met fijne sounds! Break is typisch DQ1, totdat die vocalist erbij komt. Dat haalt het niveau van de track samen met de versnelling in de tweede climax naar beneden. De eerste climax is daarentegen heerlijk met een heerlijke opzwepende melodie! Misschien maar even een editje maken ofzo zonder versnelde tweede climax.
Jep. Komt omdat Ran-D vaak ook wel een tweede mid-intro in zijn tracks verwerkt. Dan heb je met breakje erbij al gauw een halve minuut tot minuut extra. Hier met een wat langere break (sowieso zijn de breakmomenten vrij lang hier) en naar de versnelling etcetera nog wat meer.wrote:Altijd wel met Ran-D toch? Of in ieder geval langer dan gemiddeld.wrote:Full versie is hier te beluisteren: https://www.beatport.com/qdancerecords/ ... 15-pro-mix
8 minuten, jeetje.
Valt me op dat deze track ondanks zijn lengte niet verveelt omdat er genoeg te horen is door de plaat heen, dat is wel knap.
''Pro Mix'' weer wat nieuws? zag het ook al bij rawness
Zou wel leuke toevoeging zijn als er een "pro mix" is waar wat meer mogelijk is qua mix intro... en dan een normale dj mix met alleen maar een paar clapjes voor de mensen die niet leuk willen mixenwrote:''Pro Mix'' weer wat nieuws? zag het ook al bij rawness
Maar denk niet dat dat het is.
Of ze bedoelen dat de amateur dj's het niet mogen draaien
Gaan ze in de andere versie ook. De Pro mix duurt gewoon langer.
View on YouTube
Zo met filmpje is ie vet
Blijf het alleen jammer vinden van het versnelde stuk.
View on YouTube
Zo met filmpje is ie vet
-
S
Dat versnelde stuk doet me om de een of andere reden toch zo aan Ran-D & Endymion - Antidote denken.