Vannacht live gehoord en al m'n twijfels zijn weg. Heel fijn anthem!
wrote:Godnondedju wat was het lekker om deze live te horen
wrote:Godnondedju wat was het lekker om deze live te horen
Het is hooguit een kleine versnelling dat heeft weinig met hardcore te maken hoor. En vind het wel wat extra drive geven.wrote:Waarom nou weer die hardcore er bij, zo debiel... vind het zo'n vreemde keuze allemaal voor een Defqon anthem
Eerste climax vond ik overigens al een stuk beter klinken toen ik hem zaterdag hoorde... maar werd niet bepaald warm van de rest.
Ja noem het wat je wilt, maar vind het er niet bij passen en al helemaal niet bij een Defqon anthem...wrote:Het is hooguit een kleine versnelling dat heeft weinig met hardcore te maken hoor. En vind het wel wat extra drive geven.wrote:Waarom nou weer die hardcore er bij, zo debiel... vind het zo'n vreemde keuze allemaal voor een Defqon anthem
Eerste climax vond ik overigens al een stuk beter klinken toen ik hem zaterdag hoorde... maar werd niet bepaald warm van de rest.
Dat ben ik dan wel weer met je eenswrote:Ja noem het wat je wilt, maar vind het er niet bij passen en al helemaal niet bij een Defqon anthem...wrote:Het is hooguit een kleine versnelling dat heeft weinig met hardcore te maken hoor. En vind het wel wat extra drive geven.wrote:Waarom nou weer die hardcore er bij, zo debiel... vind het zo'n vreemde keuze allemaal voor een Defqon anthem
wrote:Waarom nou weer de synth veranderen.. ik blijf de oude versie wel luisteren
Dit.wrote:Moet zeggen dat de track zelf wel erg op me is gegroeid, zit een dikke drive in zeg!![]()
Alleen tja, als defqon anthem nog steeds niet geschikt..