Godverdomme wat lekker hoe die climax er in klapt
Pitchkicks passen ook goed.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Wat een track!! Die kicks gaan ook hard live! Lekkerste midintro die ik in tijden heb gehoord 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heeerlijke track 
Mid intro is idd echt gruwelijk vet! Melodie klinkt nog beetje leeg maar wel heel dik!
Edit: Voor mij een van de dikste mid-intro's die ik de laatste tijd heb gehoord! Die screeches
Mid intro is idd echt gruwelijk vet! Melodie klinkt nog beetje leeg maar wel heel dik!
Edit: Voor mij een van de dikste mid-intro's die ik de laatste tijd heb gehoord! Die screeches
Last edited by Analoxx on , edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Godsakkers dikke kicks zeg
. Heb deze plaat al een paar dagen op staan, en dit wordt wss mijn favo van het album. Lekkere agressieve vocals ook. Maar vooral die tweede climax is echt monsterlijk!
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
waarom denken zoveel mensen dat dit dezelfde vocals zijn als bij barricade?
dit zijn ran-d vocals die wat bewerkt zijn (waarschijnlijk wel geinspireerd door de vocals van barricade)
bij barricade zeggen ze rebel to the graIN
dit zijn ran-d vocals die wat bewerkt zijn (waarschijnlijk wel geinspireerd door de vocals van barricade)
Vind dit echt een van de betere plaatjes van Ran-D, heerlijk! DP ook lekker bezig.
-
H
Ook hier weer wat onzin opgeruimd.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
-
J
machtsmisbruik enzo.wrote:Ook hier weer wat onzin opgeruimd.
Vind deze een beetje saai, zit mij te weinig drive in de climax. Met halve hardcore kicks geprobeerd er toch nog een harde plaat van te maken o.i.d... Neh, Ran-D weet me weer niet te pakken.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godverdomme wat een bom live.

-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
smaken verschillen, ik vind m wel kei moi, ik vind de meeste ran-d platen wel moiwrote:Vind deze een beetje saai, zit mij te weinig drive in de climax. Met halve hardcore kicks geprobeerd er toch nog een harde plaat van te maken o.i.d... Neh, Ran-D weet me weer niet te pakken.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Hier heb je lange "preview" View on YouTube
Erg dikke kick voor hun doen!
Prima track ook verder
Moet eigenlijk een paar BPM hoger, dan komt ie een stuk beter tot z'n recht. Verder een hele vette plaat, maar waarom die pitchkicks 
Ik ben een rebel tot het graan XD? oh en trouwens ik hoorde deze vocals toch echt eerder bij Angerfist - Ultra rebel, maar ik geloof idd wel dat deze van Ran-D zijn.wrote:waarom denken zoveel mensen dat dit dezelfde vocals zijn als bij barricade?