Past

Rebel to the Grave, november 2015

Time
– (Fri)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Rebel to the Grave (05-11-2015, Social Underground, Rotterdam)
Mark de Groot Foundation wrote:Een avond speciaal voor onze dappere strijder, die recentelijk helaas zijn gevecht heeft moeten staken. Op 5 november gedenken we onze held, samen met de dj's die hij als helden beschouwde. Het geld dat we met dit bijzondere evenement inzamelen, gaat allemaal naar de stichting STOPhersentumoren om andere strijders extra kans te bieden om te blijven vechten.
Line-up:
Atmozfears
Ran-D
Digital Punk
Frequencerz
E-Force
Adaro
B-Front
Warface
Jason Payne
Degos & Re-Done
The Resistance
Hosted by Mc DL & MC Da Syndrome

Datum: 05-11-2015
Tijd: 21:00 - 04:00
Tickets: http://bit.ly/rebel4mark
Donatie-ticket: € 8,00
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Echt klote dat dit op een donderdag is :/ Had er graag bij willen zijn, maar de volgende ochtend gewoon weer werken...
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Heel mooi gebaar.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
100% aanwezig, heel makkelijk bereikbaar. Ben alleen niet zo bekend met de locatie.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Mooi gebaar!
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Veel op facebook voorbij zien komen over dit alles, staat nu zelfs ook op het AD.
En flinke line up weten te regelen zeg! erg netjes.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Heel mooi dit, artikel is ook mooi geschreven:

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... mmer.dhtml
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Erg mooi gebaar, respect voor de organisatie die dit opgezet heeft! :)
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Geweldig mooi gebaar, wil hier zeker bij aanwezig zijn maar het ov komt natuurlijk pas na 05:00 tot leven en ik betwijfel het of mijn vriendin de hele nacht vol gaat houden, was parkeren maar gratis :/
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen Aug 2026
Ook aanwezig
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Wat een gebaar, zeker wel proberen aanwezig te zijn om dit te supporten. Lekker dichtbij.
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Edit, gaat hem waarschijnlijk niet worden, vriendin heeft toetsweek en de rest heeft natuurlijk ook zijn/haar verplichtingen :(
Artist
797 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Heel erg vet! Krijg er kippenvel van bij het lezen van de artikels. Kan er zelf helaas niet bij zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Het duurt een uurtje langer, dus tot 5 :)

Hier nog de opname van HvN:

http://www.hartvannederland.nl/algemeen ... terdammer/
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ben heel erg benieuwd! Tot vanavond!
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Wel benieuwd hoe deze avond is geweest ? Zie er nog weinig van voorbij komen
K
Blackhit55 wrote:Wel benieuwd hoe deze avond is geweest ? Zie er nog weinig van voorbij komen
Ik heb op Facebook al aardig wat beelden voorbij zien komen! Zaten mooie momenten tussen :)

Op deze pagina staan de filmpjes: https://www.facebook.com/events/1724620217767840/
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Het was een avond lang kippenvel, echt genoten.

Atmozfears opende met echt van alles wat. Toen kwamen Freqz vs E-Force vs Jack of Sound. Daarna kwamen B-Front & Ran-D Mark's favoriete nummers draaien. Daarna deden Adaro en Digital Punk dit ook. Daarna gingen ze met ze 4ren nog een set draaien met wat meer nieuwe nummers. Toen kwamen Jason Payne en Degos & Re-Done 45 minuutjes nog draaien. Die werden daarna overgenomen door Warface en dan het laatste half uurtje kwam Tommyknocker de boel afsluiten.

Naar mijn gevoel waren er toch wel veel mensen die Mark persoonlijk kende. Daardoor hing er toch wel een hele aparte sfeer. Je staat er namelijk toch ook een beetje met een dubbel gevoel. Dit was in het begin tijdens Atmozfears goed te merken toen het nog niet zo op gang kwam. Dit was eigenlijk wel weg na de 1 minuut stilte die was gehouden voor Mark.

Ik heb eigenlijk alleen tijdens B-Front vs DP vs Adaro vs Ran-D 1 ongepast nummer gehoord, en dat was Zatox - Rumble in the Jungle. Met de tekst 'DIE DIE DIE DIE DIE' leek mij die niet helemaal lekker. Weet niet precies wie die had ingezet.

Tsja met zo'n sfeer, makkelijke bereikbaarheid en zeer goedkope tickets, is er eigenlijk niet zoveel te klagen. De vloer was wel spekglad het laatste uur, het geluid was niet top en er stond een behoorlijk lange rij voor het halen van muntjes omdat er maar 1 kassa was. Maarja dit neem je toch een beetje voor lief.

Ik denk dat Mark heel trots kan zijn op zijn vrienden en vriendin die dit hebben georganiseerd.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Paultheone wrote:Ik heb eigenlijk alleen tijdens B-Front vs DP vs Adaro vs Ran-D 1 ongepast nummer gehoord, en dat was Zatox - Rumble in the Jungle. Met de tekst 'DIE DIE DIE DIE DIE' leek mij die niet helemaal lekker. Weet niet precies wie die had ingezet.
:x
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Sowieso Digital Punk.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen Aug 2026
Achja, minder erg als de #NoSurvivors van Warface
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
yowan wrote:Achja, minder erg als de #NoSurvivors van Warface
Heb ik het nog met youri over gehad, hij gaf toe dat het idd niet gepast was en dat ze er eigenlijk niet bij stil gestaan hadden bij het plaatsen van die hashtags
Hardtraxxer
last seen Aug 2021
#nadenkenisnietlastig
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
flauw om daar telkens weer over te beginnen... als hij er nog een excuses achteraan had geplaatst zou er juist veel teveel aandacht op komen, denk dat het 80% van de mensen niet eens zou opvallen.

Er telkens weer over beginnen geeft juist een negatieve lading op iets dat grotendeels voortkomt uit positieve intenties.

(gvd wat poetisch op de maandagmorgen)
Hardtraxxer
last seen Aug 2021
Rickzel wrote:flauw om daar telkens weer over te beginnen... als hij er nog een excuses achteraan had geplaatst zou er juist veel teveel aandacht op komen, denk dat het 80% van de mensen niet eens zou opvallen.

Er telkens weer over beginnen geeft juist een negatieve lading op iets dat grotendeels voortkomt uit positieve intenties.

(gvd wat poetisch op de maandagmorgen)
Niet mee eens. Het is juist goed als er nadruk gelegd wordt op extreem domme dingen, omdat mensen dan misschien eens leren nadenken.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago