Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Alles kut enter.
Ik mis laag in de kick. 
Verder is t een vette track. Hoop dat t aan youtube ligt.
Verder is t een vette track. Hoop dat t aan youtube ligt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nee oke, bij deze track zijn ze ietwat tegenvallend. Jammer, want de rest eromheen is supervet.wrote:Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption.Deze zijn gewoon lekker!
kan echt niet meer wachten op dat album!
en heel erg benieuwd naar die outro klinkt dik

en heel erg benieuwd naar die outro klinkt dik
Haha ja beetje slecht getimed misschien. Maar veel mensen denken bij de naam Radical Redemption al: "kut kicks". Terwijl ze nu veel beter zijn dan zijn eerste album. Maargoed, t blijft natuurlijk een mening.wrote:Nee oke, bij deze track zijn ze ietwat tegenvallend. Jammer, want de rest eromheen is supervet.wrote:Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption.Deze zijn gewoon lekker!
En over deze plaat denk ik, beetje jammer dat er geen diepte in de kick zit. Voor de rest is het een vette track.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
De kick klonkt in de livesets altijd veel dikker, live ook.
Wel vette sfeer in deze track, vette climax ook.
En los van lomp rammen zit deze ook nog goed in elkaar, een goeie track dus!
Wel vette sfeer in deze track, vette climax ook.
En los van lomp rammen zit deze ook nog goed in elkaar, een goeie track dus!
wrote:Vet hoor. Ik hou alleen niet zo van hardcore vocals.
Vond 'm live altijd wel erg vet klinken, maar nu ik de preview luister valt het zwaar tegen. 
Last edited by Grozny on 10 Apr 2013 20:14, edited 1 time in total.
Hier vind ik dan weer geen ene reet aan. 
-
N
Deze is juist weer bazig
Veel betere kicks deze. Meer van dit soort plaatjes aub. Heeft iets weg van Redemption, ook een echte klassieker.
Dit nummer is dan helaas weer pure meuk.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Dakpan is
wrote: pure meuk.
Meisje toch.wrote:Dakpan iswrote: pure meuk.
Vind het wel een vet plaatje. Zoals eerder genoemd komt de kick inderdaad niet heel krachtig over, maar vind de melodie en de break wel erg vet!
Ik vind deze echt zo vet! Naast Accumulated Filth voorlopig de beste track van het album voor mij. GIVE ME PAIN TILL I DIE!
Meh deze is niet veel aan. Mid en break zonder vocalen zijn nog wel gaaf, maar de melodie doet me helemaal niks helaas. Kicks zijn ook niet best en over de vocals ben ik al helemaal niet te spreken 
Weet niet wat het is met deze track. Thuis vind ik er niet zoveel aan, maar live vind ik het wel weer een dikke plaat. 
Last edited by Grozny on 18 Apr 2013 00:35, edited 1 time in total.
Ja kwam 2x op indicator langs zaterdag, ging toen helemaal uit mijn dak, maar thuis vind ik het een beetje mweh..