Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.
Het hoeft ook niet fijn te klinkenwrote:Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.
Het hoeft ook niet fijn te klinkenwrote:Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.
Sjongejongejonge.wrote:Het hoeft ook niet fijn te klinkenwrote:Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.![]()
Sorry.wrote:Sjongejongejonge.wrote:Het hoeft ook niet fijn te klinkenwrote:Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.![]()
Dit.wrote:Kan me niet echt boeien, heb liever tracks zoals River of Souls en Accumulated Filth
"HQ"wrote:View on YouTube
Maakt totaal niet uit. Platen als Tonight zijn in 1 avond/nacht gemaakt en ook Down Down is in enkele dagen gemaakt, als ik het goed heb.wrote:Volgens mij heeft hij deze track in 3 dagen in elkaar gezet, dan kun je niet echt kwaliteit verwachten eerlijk gezegd.
Dat bedoel ikwrote:Het niveau van die platen ligt wel een pak hoger dan een Brutal.
Sorry, dan schat ik het verkeerd in. Dacht dat over de meeste kwaliteit plaatjes wel een tijdje werd gedaan.wrote:Dat bedoel ikwrote:Het niveau van die platen ligt wel een pak hoger dan een Brutal.Er is geen 'minimum' tijd om er aan te werken om het 'kwaliteit' te maken
haha idd en niet te zuinig zegwrote:Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.
Nee want nu kon ik lekker 6 uur rustig naar huis, zonder dat heel het klokgebouw leegstroomde.wrote:haha idd en niet te zuinig zegwrote:Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.was ook sowieso beter geweest als Delete & Vazard zouden afsluiten maar goed
dat viel opzich ook wel mee op het einde, het liep allemaal best snel leeg en je kon zo wegrijden daar. Was eigenlijk nog best goed geregeldwrote:Nee want nu kon ik lekker 6 uur rustig naar huis, zonder dat heel het klokgebouw leegstroomde.wrote:haha idd en niet te zuinig zegwrote:Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.was ook sowieso beter geweest als Delete & Vazard zouden afsluiten maar goed