Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Radical Redemption - Brutal 4.0
HS Unreleased Single

Radical Redemption - Brutal 4.0

D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
stefaneke wrote:Ik hoor wat ruis.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
JeftaElachouri wrote:Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.
Dit, vind zeker vet die dikke kicks maar na 2-3 nummers ben ik wel klaar, vind de meeste tracks van RR teveel op elkaar lijken.

P.S neemt natuurlijk niet weg dat ik benieuwd ben naar de HQ :innocent:
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
CiRiXxX wrote:
JeftaElachouri wrote:Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.
Dit, vind zeker vet die dikke kicks maar na 2-3 nummers ben ik wel klaar, vind de meeste tracks van RR teveel op elkaar lijken.

Haha idd ze lijken wel vaak op elkaar, maar nu weet je dat eigenlijk van tevoren wel bij RR en toch blijf ik het keer op keer wel lekker vinden :P
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Arrow wrote:
CiRiXxX wrote:

Haha idd ze lijken wel vaak op elkaar, maar nu weet je dat eigenlijk van tevoren wel bij RR en toch blijf ik het keer op keer wel lekker vinden :P
Ja dat is zeker waar! Heb hetzelftde bij RR wat je zei, bij hem is het gewoon ff een uurtje lekker raggen! Maar zou toch wel is vet zijn als ie is met een sterk geproduceerde track komt :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Condemned en Accumulated Filth zijn gewoon ijzersterke producties, dus ben het er niet helemaal mee eens, laatste tijd doet hij wel veel het zelfde trucje, maar op Spell of Sin staan echt wel een paar steengoede nummers (vind ik) ;)
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Rickzel wrote:Condemned en Accumulated Filth zijn gewoon ijzersterke producties, dus ben het er niet helemaal mee eens, laatste tijd doet hij wel veel het zelfde trucje, maar op Spell of Sin staan echt wel een paar steengoede nummers (vind ik) ;)
Bedoel ook niet dat al zijn tracks slechte producties zijn, maar de meeste tracks lijken wel erg veel op elkaar imo.
Condemned vind ik zelf ook niet echt bijzonder eigenlijk :innocent: maar begrijp wat je bedoelt :thumbup:
B
Ik snap die hype echt niet... 3 minuten lange breaks en dan 15 seconden een kick die kracht mist...?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Kettingzaag wrote:Radical :sick:
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Deze wil ik morgen wel even door klokgebouw horen :thumbsup: :woot:
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
JeftaElachouri wrote:Ik vind het dus echt niet lekker klinken. :/ Vind het meeste werk van RR sowieso niet boeiend. Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.
dit dus
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Echt niet normaal dat gehype. Als RR een scheet opneemt en die 3min lang laat loopen dan nog steeds "FART 36.4 WAT EEN SLOPER" horen
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Raven wrote:Echt niet normaal dat gehype. Als RR een scheet opneemt en die 3min lang laat loopen dan nog steeds "FART 36.4 WAT EEN SLOPER" horen
:lol:
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2013
last seen Jan 2025
:lol: Eens met Raven.

Ben benieuwd, hoor het morgen wel. :)
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Ik begin hier een beetje zat van te raken..
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 18 days ago
"From the creator of Brutal 1, 2 and 3 point 0. This is, Brutal, 4 point 0!!"
bron: facebook

Image

hij heeft hem af! of iig een voorlopige versie, ben benieuwd
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Vanaf zijn eerste productie:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Meh, kwaliteit zal er weer van afdruipen, typisch dat hij hem zo snel mogelijk af wil hebben om toch maar een 4.0 te hebben..
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
View on YouTube

ok, kickrolls zijn wel gruwelijk, echt echt heel fijn, maar qua totale track vind ik hem niet zo bijzonder. screetches voor de climax zijn wel leuk bedacht.
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
Frijolrojo wrote:View on YouTube

ok, kickrolls zijn wel gruwelijk, echt echt heel fijn, maar qua totale track vind ik hem niet zo bijzonder. screetches voor de climax zijn wel leuk bedacht.

1:40 :worship: Fucking vet gedaan minibreak ofzo en dan de climax
Last edited by wololo on 19 Apr 2014 12:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
doet me helemaal niks... ben ook echt een beetje Radical moe, kan/kon op zich altijd wel van z'n stijltje genieten, maar heb hem nu zo vaak live gezien dat ik er voorlopig wel een beetje klaar mee ben... -.-
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Kickrolls :drool:
Ben benieuwd hoe dit volgende week live gaat :D
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Die kickrolls :bomb: op da filmpje van HardNewsNL fb zie je hem die kickrolls nadoen echt supervet :woot:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Bovenstaand ook hoor. :P Kickrolls zijn vet, maar totaal plaatje zal niet het van het zijn vrees ik.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Werkelijk waar wat een muziek :lol: