Loudness als album preview, lijkt me wel wat 
zeker weten
Vind die ook de beste.. jammer dat ik iets eerder weg moest uit de matrixx heb veel album platen niet gehoord op You don't know shit nawrote:Het nummer annihilate ging zo lomp gisterr
Eerste uur werd er weinig van zijn album gedraaid..wrote:Vind die ook de beste.. jammer dat ik iets eerder weg moest uit de matrixx heb veel album platen niet gehoord op You don't know shit nawrote:Het nummer annihilate ging zo lomp gisterr
wrote:Ik vind die Radical Redemption best veel op The Joker lijker van De nieuwe Urie Geiler 2 jaar trg fso![]()
Ot: Benieuwd naar dit album!
Was je niet.. pas laatste kwartier ofsowwrote:Maar goed dat ik al weg was dan _0-
Ah kijk dit is Hessel van hardtraxxwrote:wat een held
Nietus, was half 5 volgens mijwrote:Was je niet.. pas laatste kwartier ofsowwrote:Maar goed dat ik al weg was dan _0-
wrote:Nietus, was half 5 volgens mijwrote:Was je niet.. pas laatste kwartier ofsowwrote:Maar goed dat ik al weg was dan _0-
x2wrote:De sound die hij neer wilt zetten vind ik prima, jammer dat het zo onprofessioneel klinkt.
Na dit hebben gezien, vind ik het niet eens zo heel erg dat ik ook eerder ben weg gegaanwrote:
Eerste uur werd er weinig van zijn album gedraaid..
Daarna iets meer, geloof dat er 7 zijn gedraaid:
Annihilate
Brutal versie 2.0
Darkness
MiM nummer met Crypsis
UDK Shit
Worst Nightmare
Radical Redemption - Sexual Accessories
Volgens mij ook nog een nieuw nummer met Chain Reaction, maar die komt niet op het album dacht ik
Haha loop maar lekker met de kudde mee.wrote: Na dit hebben gezien, vind ik het niet eens zo heel erg dat ik ook eerder ben weg gegaan
Haha nee, anders had ik me poten gebroken daar, en kon ik zaterdag niet naar loudnesswrote:Haha loop maar lekker met de kudde mee.wrote: Na dit hebben gezien, vind ik het niet eens zo heel erg dat ik ook eerder ben weg gegaan
Tis een behoorlijk paard waar hij overheen word getild.wrote:x2wrote:De sound die hij neer wilt zetten vind ik prima, jammer dat het zo onprofessioneel klinkt.
Hij moet nog veel leren. Ik vind dat hij een beetje over het paard getild wordt. Maar zo is dat ook met B-Front gegaan en die vind ik dan weer wel echt super vet.