Klinkt echt heeeeel vet. Ben benieuwd naar het resultaat 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
stuk voor stuk ongeinspireerde meuk als je het mij vraagt..
Klinkt echt bruut, ik ben zowiezo fan van het hardere werk, en die duistere sfeer in de tracks maakt dit echt super origineel. 
View on YouTubewrote:[
160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinktZijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.
Zelfs nog op moh hehe.
------
Heeft veel werk in die album preview clip gezeten, ziet er netjes verzorgd uit.
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Zeer benieuwd naar dit album!
De korte previews klinken heerlijk en de wat bekendere nummers zijn ook stuk voor stuk toppertjes!
De korte previews klinken heerlijk en de wat bekendere nummers zijn ook stuk voor stuk toppertjes!
Haha wat vet zeg!
Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcorewrote:Veel Theracords platen kun je er naar mijn mening ook wel op draaien. Al is 160 wel heel veel, 157 - 158 vind ik over het algemeen toch wel de max.wrote:160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinktwrote:Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.
Ja een bootleg van een hardcore track versnellen en we zijn weer terug op hardcore.wrote: Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore
Maar het werkt welwrote:Ja een bootleg van een hardcore track versnellen en we zijn weer terug op hardcore.wrote: Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore
OT: Al iets bekend over exacte releasedate... moet dit album zoooo hebben
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Beetje droge kicks, niet echt mijn stijl.
Ik heb nog steeds helemaal niets met Radical, Minus = more track vind ik dan wel leuk maar dat komt door de kick.
Inderdaad, desondanks ben ik wel benieuwd hoe dit live klinkt.wrote:Beetje droge kicks, niet echt mijn stijl.
Beter had deze jongen op Qlimax gestaan!
Ben erg benieuwd, preview klinkt donders vet!
-
T
Nee sowieso nietwrote:Beter had deze jongen op Qlimax gestaan!
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet lerenwrote:Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Waar komt dit weg?december 2011/january 2012
Ik verwacht eigenlijk meer: "de gemiddelde wachttijd bedraagt ongeveer één jaar".
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ja ik heb die trailer geluisterd. Ik ken z'n platen met Crypsis. Brutal heb ik ook een keer voorbij horen komen. Ik denk dat ik dan toch wel een redelijk oordeel kan maken. Een 'eindoordeel' zal ik geven zodra zijn album uit is.wrote:Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet lerenwrote:Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Ooo op die fiets.. ik kan ckr wel leven met je beargumentering alleen snapte hem even niet.. nu welwrote:Ja ik heb die trailer geluisterd. Ik ken z'n platen met Crypsis. Brutal heb ik ook een keer voorbij horen komen. Ik denk dat ik dan toch wel een redelijk oordeel kan maken. Een 'eindoordeel' zal ik geven zodra zijn album uit is.wrote:Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet lerenwrote:Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Sinterklaas kapoentje, gooi dit alstublieft alstublieft in mijn schoentje!
en anders een oproep aan de kerstman om te zorgen dat ik knallend naar het nieuwe jaar toe kan!
en anders een oproep aan de kerstman om te zorgen dat ik knallend naar het nieuwe jaar toe kan!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ik heb er nog niet echt een oordeel over. Hoop dat zijn tracks wel goed gemasterd worden want vond op bass academy de bass overheersen.
Damn, had eerst wel m'n twijfels maar ik wil deze echt heel graag hebben
Kan ook niet wachten op de releases
Kan ook niet wachten op de releases
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Leuk voor degene die ervan houden. Ik vind het weinig variatie en slechte kicks hebben. Sounds zijn wel oke, maar een beetje teveel van hetzelfde naar mijn mening
.