Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Radical Redemption - Annihilate (CD/Album)

Label
Minus Is More

Source: facebook.com

Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Klinkt echt heeeeel vet. Ben benieuwd naar het resultaat :D
F
Hardtraxxer
215 posts member since 2011
last seen Feb 2013
stuk voor stuk ongeinspireerde meuk als je het mij vraagt..
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Klinkt echt bruut, ik ben zowiezo fan van het hardere werk, en die duistere sfeer in de tracks maakt dit echt super origineel. :worship:
Artiest
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
Skedoedelefloeps wrote:[
160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.
View on YouTube
Zelfs nog op moh hehe. :D
------
Heeft veel werk in die album preview clip gezeten, ziet er netjes verzorgd uit. :)
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zeer benieuwd naar dit album!
De korte previews klinken heerlijk en de wat bekendere nummers zijn ook stuk voor stuk toppertjes! :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Prefix wrote: View on YouTube
Zelfs nog op moh hehe. :D
Haha wat vet zeg! :D
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Pommer wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Lyst wrote:Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.
160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.
Veel Theracords platen kun je er naar mijn mening ook wel op draaien. Al is 160 wel heel veel, 157 - 158 vind ik over het algemeen toch wel de max.
Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
SkiggyRapz18 wrote: Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore :worship:
Ja een bootleg van een hardcore track versnellen en we zijn weer terug op hardcore.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
TiMOTHYb wrote:
SkiggyRapz18 wrote: Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore :worship:
Ja een bootleg van een hardcore track versnellen en we zijn weer terug op hardcore.
Maar het werkt wel :P

OT: Al iets bekend over exacte releasedate... moet dit album zoooo hebben :drool: :love: :woot:
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Beetje droge kicks, niet echt mijn stijl.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ik heb nog steeds helemaal niets met Radical, Minus = more track vind ik dan wel leuk maar dat komt door de kick.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Symbolism wrote:Beetje droge kicks, niet echt mijn stijl.
Inderdaad, desondanks ben ik wel benieuwd hoe dit live klinkt.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Beter had deze jongen op Qlimax gestaan!
Ben erg benieuwd, preview klinkt donders vet! :worship:
T
Mannonymous wrote:Beter had deze jongen op Qlimax gestaan!
Ben erg benieuwd, preview klinkt donders vet! :worship:
Nee sowieso niet xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
roberttt wrote:Wat is dit fucking geil :love: :drool: :drool: :drool: :drool:
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Hardtraxxer
259 posts member since 2011
last seen Mar 2014
patrickjeb wrote:Bazen CD :worship:
dit dus :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Stinkjanus wrote:Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet leren :oh:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
december 2011/january 2012
Waar komt dit weg?

Ik verwacht eigenlijk meer: "de gemiddelde wachttijd bedraagt ongeveer één jaar".
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
SkiggyRapz18 wrote:
Stinkjanus wrote:Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet leren :oh:
Ja ik heb die trailer geluisterd. Ik ken z'n platen met Crypsis. Brutal heb ik ook een keer voorbij horen komen. Ik denk dat ik dan toch wel een redelijk oordeel kan maken. Een 'eindoordeel' zal ik geven zodra zijn album uit is.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Stinkjanus wrote:
SkiggyRapz18 wrote:
Ja ik heb die trailer geluisterd. Ik ken z'n platen met Crypsis. Brutal heb ik ook een keer voorbij horen komen. Ik denk dat ik dan toch wel een redelijk oordeel kan maken. Een 'eindoordeel' zal ik geven zodra zijn album uit is.
Ooo op die fiets.. ik kan ckr wel leven met je beargumentering alleen snapte hem even niet.. nu wel :whistle:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Sinterklaas kapoentje, gooi dit alstublieft alstublieft in mijn schoentje! :bomb:
en anders een oproep aan de kerstman om te zorgen dat ik knallend naar het nieuwe jaar toe kan! :$
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
ik heb er nog niet echt een oordeel over. Hoop dat zijn tracks wel goed gemasterd worden want vond op bass academy de bass overheersen.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Damn, had eerst wel m'n twijfels maar ik wil deze echt heel graag hebben :drool:
Kan ook niet wachten op de releases
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
Leuk voor degene die ervan houden. Ik vind het weinig variatie en slechte kicks hebben. Sounds zijn wel oke, maar een beetje teveel van hetzelfde naar mijn mening :( .