Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Geen woorden voor deze plaat. Wat een sfeer zit hier in + een dikke anti! Kan er bijna van huilen 
The Outside Agency - Waste Managementwrote:Waar ken ik die vocals nou toch van?
Kippenvel plaat, climax doet me wel beetje denken aan Annihilate alleen met andere screeches
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Prachtig dit, wat deze plaat met je doet haha!wrote:Geen woorden voor deze plaat. Wat een sfeer zit hier in + een dikke anti! Kan er bijna van huilen
Ik vind dit ook echt een baze plaat!!!
Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind. 
't Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.wrote:Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind.
Die platen hebben ook geen monsterkicks...wrote:'t Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.wrote:Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind.
Ik moet hier dus ook bijna van huilenwrote:Geen woorden voor deze plaat. Wat een sfeer zit hier in + een dikke anti! Kan er bijna van huilen
Voor jou misschien. Ik hou van dat soort kicks, dus ik vind het monsterkicks.wrote:Die platen hebben ook geen monsterkicks...wrote:'t Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.wrote:Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind.
Gaat zeker de goede richting op met Radical
Dikke sfeer in de track
Klonk live echt gruwelijk, even wachten op hq. Wanneer kwam dat album?
Klonk live echt gruwelijk, even wachten op hq. Wanneer kwam dat album?
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Medio aprilwrote:Wanneer kwam dat album?
Delete - Proximity to Extinctionwrote:Waar ken ik die vocals nou toch van?
God's Child heeft zeker wel monsterkicks op bepaalde momentenwrote:Die platen hebben ook geen monsterkicks...wrote:'t Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.wrote:Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind.
Juistemwrote:Delete - Proximity to Extinctionwrote:Waar ken ik die vocals nou toch van?
Vocalen komen officieel uit de film Watchmen. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Een van de weinige platen die ik van RR echt vind! 
http://www.youtube.com/watch?v=PURhGPGx ... re=mh_lolz
Zelf opgenomen gister.. Vind de kwaliteit wel meer dan behoorlijk voor een telefooncamera
!
Zelf opgenomen gister.. Vind de kwaliteit wel meer dan behoorlijk voor een telefooncamera
Ik vind het jammer dat de eerste climax hier een anti heeft. Die melo is fucking briljant, evenals de break.
Supernummertjewrote:Ik moet hier dus ook bijna van huilenWat een sfeer en de melodie! prachtig
![]()
Vocals blijven ook gewoon episch.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik ben echt een anticlimax fanboy maar ik denk dat zelfs ik het zonde vindt in deze plaat na deze kwaliteit. Kippenvel everywhere.
-
A
Wauw. Nooit echt fan van RR geweest maar wat ie er de laatste tijd uitgooit is wel echt snoeihard. En ook nog eens goed ook. Positief verrast door deze man en kijk uit naar zijn album!!