Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?wrote:Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Doe niet zo dom.wrote:Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?wrote:Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!
Uit dat eerste filmpje? Daar vind ik het wel vrij duidelijk hoor. Live klinkt dit ook ontzettend dik, maar de kicks zijn wel niet zo hard als bv. God's Child. Intro en screech maken dit al tot een meesterwerk vind ik.wrote:Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?wrote:Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!
De kicks van Check Out The Drop van Zatox klonken ook dik op dat LQ filmpje in het begin, maar vielen uiteindelijk ook érnstig tegen in HQ... En tja, RR kennende :')
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Smaken verschillen blijkt dan wel weer, want ik vind zijn voorgaande kicks wel ontzettend dik.wrote:De kicks van Check Out The Drop van Zatox klonken ook dik op dat LQ filmpje in het begin, maar vielen uiteindelijk ook érnstig tegen in HQ... En tja, RR kennende :')
Surprise me.wrote:De nieuwe kicks van Radical Redemption zijn echt gruwelijk dik en kwalitatief ook veel beter dan die van Annihilate.wrote:De kicks van Check Out The Drop van Zatox klonken ook dik op dat LQ filmpje in het begin, maar vielen uiteindelijk ook érnstig tegen in HQ... En tja, RR kennende :')
Heel vet die screech, nieuwe kicks zullen een hele verbetering zijn ten opzichte van z'n vorige album ja.
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Dit klinkt wel lekker zeg 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Wauw wat een zieke screeches, en die intro 
Enorm genoten van deze plaat bij Reverze
Enorm genoten van deze plaat bij Reverze
Hele vette plaat idd
De synth van de melodie lijkt imo een beetje op die van Before the Storm
haha hou je op. lees eens wat die zegt, hij zegt: 'wat klinkt dit'wrote:Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?wrote:Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!
Ik kan er best veel uit opmaken, mankeert je wat aan je oren?
Oh God, we hebben er weer een hoor... :')wrote:haha hou je op. lees eens wat die zegt, hij zegt: 'wat klinkt dit'wrote:Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?wrote:Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!
Ik kan er best veel uit opmaken, mankeert je wat aan je oren?
Leer jij eerst maar eens correct Nederlandse zinnen maken (en begrijpen
Ik kan wel degelijk wat opmaken uit het eerste filmpje inderdaad!
Wat ik zover kan horen, Dat vind ik al erg dik klinken en natuurlijk moeten we dat in hq nog maar afwachten qua kicks etc..
Wat ik zover kan horen, Dat vind ik al erg dik klinken en natuurlijk moeten we dat in hq nog maar afwachten qua kicks etc..
Elexz vind jij hardstyle überhaupt wel leuk vraag ik me af.
Als je met Hardstyle 'de huidige Hardstyle scene' bedoelt, dan kan ik zeggen dat het grootste deel van de producties van tegenwoordig bagger is jawrote:Elexz vind jij hardstyle überhaupt wel leuk vraag ik me af.
Of ik Hardstyle in het algemeen wel leuk vind is natuurlijk gewoon een domme vraag.
J
Of ik Hardstyle in het algemeen wel leuk vind is natuurlijk gewoon een domme vraag.[/quote
]ij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!
Als je met Hardstyle 'de huidige Hardstyle scene' bedoelt, dan kan ik zeggen dat het grootste deel van de producties van tegenwoordig bagger is jawrote:wrote:Elexz vind jij hardstyle überhaupt wel leuk vraag ik me af.
Of ik Hardstyle in het algemeen wel leuk vind is natuurlijk gewoon een domme vraag.[/quote
]ij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!
Vindt*wrote:Jij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!
Mooi statement. Houden zo
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
erg benieuwd naar het album van meneer redemtion!
Afgelopen zaterdag weer gehoord, wat is dit een vette plaat

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Je irriteert een hoop mensen hier. Los van dat is dit een prima plaat van RR.wrote:Vindt*wrote:Jij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!
Mooi statement. Houden zo
Zo sick hoor! Ik kan bij die synth maar niet stoppen met denken aan die epic goat