Nee doet me niks dit.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Love This Life
-
I
Oke ik moet mijn mening herzien. Dit nummer is goed te doen.
Eindelijk weer een redelijk nummertje van PP.
Alleen die break is naar mijn mening wel erg lang.. leuk luisterplaatje
Alleen die break is naar mijn mening wel erg lang.. leuk luisterplaatje
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Gozer, kijk is 1 pagina terug..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Melodie slaat in mijn ogen werkelijk waar helemaal nergens op.. Kicks vind ik er ook totaal niet bij passen.
Niet voor mij weg gelegd..
Niet voor mij weg gelegd..
Toch nog maar een kans gegeven, wederom drie keer niets. Echt by far de meest overrated artiesten binnen de scene. Werkelijk geen enkele melodie van deze gasten heeft me ooit weten te boeien, snap echt niet wat mensen hierin zien. Eigenlijk is alleen Ghostclass de enige echt vette plaat die ze hebben.
Mid van Overclipping is vet, voor de rest in mijn ogen weer twee niet boeiende melodieën en van die quasi stoere vocals. Al vallen die eigenlijk nog mee in vergelijking met deze track. The ladies look so good, hard liquor, hardstyle, army of hardstyle soldiers, we don't wanna go to sleep.. Sterke teksten.wrote:Uncut en Overclipping dan ?wrote:Eigenlijk is alleen Ghostclass de enige echt vette plaat die ze hebben.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ben deze echt gaan waarderen. Heeerlijke melodie.
Lead duurt mij veels te lang, vervelend opgebouwd. Zou live al 3x m'n interesse kwijt zijn geraakt. Vind de melodie eigenlijk ook niet zo super bijzonder. Het enige verschil met de platen van vroeger; daar zat tenminste nog een aardige drive in. Voices of 2 Follow ofzo.
Vind deze toch best leuk nu ik hem in HWS 24 hoor. Vocals zijn overigens van dezelfde als in FTS zegt HHZ in z'n show.
Altijd beter dan de gebruikelijke psykovocals 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Best een fijn plaatje van PP 
-
M
- 8 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Melodie doet me hier aan denken..
View on YouTube
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Alsjeblieft nee, bump deze kutplaat toch niet. 
Pull Your Strings 2010 en Bass Mechanics ook erg vetwrote:Mid van Overclipping is vet, voor de rest in mijn ogen weer twee niet boeiende melodieën en van die quasi stoere vocals. Al vallen die eigenlijk nog mee in vergelijking met deze track. The ladies look so good, hard liquor, hardstyle, army of hardstyle soldiers, we don't wanna go to sleep.. Sterke teksten.wrote:Uncut en Overclipping dan ?wrote:Eigenlijk is alleen Ghostclass de enige echt vette plaat die ze hebben.
Die teksten van hun krijg ik ook altijd hele ontoepasselijke neigingen van ja...