wrote:Ook het eerste wat ik dacht haha. Wel leuk voor de rest.wrote:Die stem van de vocals lijkt op die van Showtek
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Love This Life
Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Nee, hooguit Ghostclass ofzo. Een van de meeste overhypde artieseten.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
wrote:Die stem van de vocals lijkt op die van Showtek
Feel the rhythm (orginele) zet ik nog regelmatig op.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dat zeiden ze ook in hun FB bericht, zelfde vocalist als FTS iigwrote:Is ook dezelfde vocalist volgens mij. Sterker nog, dat is Önder Doğan aka rapper Turkwrote:Ook het eerste wat ik dacht haha. Wel leuk voor de rest.wrote:Die stem van de vocals lijkt op die van Showtek
Die is inmiddels ook alweer 3 oudwrote:Feel the rhythm (orginele) zet ik nog regelmatig op.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
-
M
- 3 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
-
A
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Wat een k*t lyrics 
Inderdaad, dit klinkt echt heel lekker!wrote:klinkt lekker, lang geleden dat ik iets goed vond van PP
Let's Get Ill, maar niet vaak. En Feel The Rhythm Remix af en toe.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 7 hours ago
Psyko Foundationwrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
Uberhaupt nog nooit gedaan.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
pull your strings, overclippin' en beyond believewrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dikke plaat maar deze clip heeft toch echt geen meerwaarde, ze deden juist ofdat het de clip van de eeuw was 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Showtek yahh heheeeh
Kwam Showtek maar terugwrote:Showtek yahh heheeeh
wrote:Kwam Showtek maar terugwrote:Showtek yahh heheeeh
On: Mijn mening over deze track blijft hetzelfde, alleen jammer van de clip zeg
-
B
Hier word ik niet vrolijk van 
De reacties op het Facebook bericht van Q-Dance n.a.v. deze videoclip: