Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS ID

Prophet - ID

R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
View on YouTube

4.13 t/m 8.42
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Lekkere intro :drool:
Melodie kan ik nog niet veel uit opmaken, klinkt wel een beetje standaard
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Screech in de intro klinkt wel netjes, maar verder allemaal niet echt interessant denk ik. Die pitchkick klinkt ook weer geniaal xd
Hardtraxxer
244 posts member since 2010
Intro klinkt echt vet ja! Melodie ook goed te doen zo te horen. En de kicks.. maar ff wachten op HQ.
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Hahaha.. Dat wijf zong echt ongehoord vals. En dat terwijl ze 3 uur lang backstage heeft staan oefenen.
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
styl0w wrote:Hahaha.. Dat wijf zong echt ongehoord vals. En dat terwijl ze 3 uur lang backstage heeft staan oefenen.
Haha, klinkt niet echt zuiver nee. Vooral tijdens One Moment niet.

Nummer zelf klinkt opzich niet verkeerd, al is de break wel superlang. Oordeel echter liever wanneer ik de HQ hoor. :)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Haha best lekker van The Prophet... maar mijn nekharen gingen overreind staan toen dat vrouwke begon te zingen: VERSCHRIKKELIJK!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
klinkt wel fijn maar kan niet over de kicks oordelen
A
niet echt boeiend, wel interessant :P
Last edited by Anonymous on 16 Apr 2012 19:49, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
intro kliknt wel goed.. over de rest kan k niet echt veel zeggen.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
klinkt wel lekker op het eerste gehoor maar wel even wachten op HQ. Als dan blijkt ( in HQ) dat ik dan audiofreq invloeden / kicks hoor vind ik dat wel erg jammer van the prophet.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
emmerick wrote:klinkt wel lekker op het eerste gehoor maar wel even wachten op HQ. Als dan blijkt ( in HQ) dat ik dan audiofreq invloeden / kicks hoor vind ik dat wel erg jammer van the prophet.
Niet op de zaken vooruitlopen :P Klinkt op het eerste gehoor wel lekker dit, maar wtf doet dat wijf daar :lol:
S
Als'k van de Proppy was hadk dat takkewijf met dr klikken en klakken van dat podium gegooid. Sjonge ik krijg al rillingen van het filmpje zelf.
Over track, HQ voor oordeel :D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
vette track zo opt gehoor!
G
Give me OneeEEE MoooeoOEore moment, gaat niet helemaal goed volgens mij. Het idee is in ieder geval goed, maarja de uitwerking....
D
Hardtraxxer
last seen Apr 2015
gloudvis wrote:Give me OneeEEE MoooeoOEore moment, gaat niet helemaal goed volgens mij. Het idee is in ieder geval goed, maarja de uitwerking....
Wat gaat er precies niet goed? Het nummer of de stem van de mevrouw?
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
stem van die vrouw, ze zingt zo vals als iets haha.
Track klinkt niet verkeerd opzich, alleen wel zelfde kicks als in one moment.
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
styl0w wrote:Hahaha.. Dat wijf zong echt ongehoord vals. En dat terwijl ze 3 uur lang backstage heeft staan oefenen.
Dit
G
DaBerry wrote:
gloudvis wrote:Give me OneeEEE MoooeoOEore moment, gaat niet helemaal goed volgens mij. Het idee is in ieder geval goed, maarja de uitwerking....

Idd wat al werd gezegd doelde ik op de zang van die vrouw, loopt niet helemaal lekker, maar kennelijk wordt The Prophet er toch wel een beetje opgewonden van aan het filmpje te zien :P
D
Hardtraxxer
last seen Apr 2015
gloudvis wrote:
DaBerry wrote:

Idd wat al werd gezegd doelde ik op de zang van die vrouw, loopt niet helemaal lekker, maar kennelijk wordt The Prophet er toch wel een beetje opgewonden van aan het filmpje te zien :P
Haha, ja het is al een oude man hè :P En ik snap dat je op die vrouw doelde :lol:
G
Idd wat al werd gezegd doelde ik op de zang van die vrouw, loopt niet helemaal lekker, maar kennelijk wordt The Prophet er toch wel een beetje opgewonden van aan het filmpje te zien :P[/quote]

Haha, ja het is al een oude man hè :P En ik snap dat je op die vrouw doelde :lol:[/quote]

Owja, ik las het wat anders :whistle: Wat ik denk dat je bedoeld is of ik One moment iets vind of niet, het antwoord daarop is ja, kan me zeer goed vinden in het nummer :)
A
Lol, eerste 3 kicks in de climax, WAMWAMWAM en daarna hoor je de complete melodie xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja precies, moet je die video is op 7:20 starten. xd
T
Hardtraxxer
80 posts member since 2011
last seen Oct 2012
eerst maar eens afwachten of deze kicks misschien wel ''voelbaar'' zijn.
Melo vind ik heel aardig!
M
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Aug 2013
vond het gister best lekker klinken :thumbup: kicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje :)

en wat dat ding daar staat te doen, geen idee maar dat was echt bagger :x