Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.wrote:vond het gister best lekker klinkenkicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje
en wat dat ding daar staat te doen, geen idee maar dat was echt bagger
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de kick echt duidelijk een element van audiowrote:Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.wrote:vond het gister best lekker klinkenkicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje
Ja bij One Moment zit er een vollere laag op ja, maar de opzet van de kick is het zelfde. De kick in One Moment heeft hardere punch en is voller dan in deze track en de pitch is niet zo hoog als dat die nu is.wrote:nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de pitchkick echt duidelijk een element van audiowrote:Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.wrote:vond het gister best lekker klinkenkicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje
Alleen bij dit filmpje hoor je dat misschien niet zo goed. Audiofreq kick klinkt imo heel stuk anders!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Kan ik dan concluderen dat deze net als black anthem gewoon door audiofreq is geproduceerd? Of gebruikt the prophet alleen de kick van audiofreq?wrote:nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de kick echt duidelijk een element van audiowrote:Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.wrote:vond het gister best lekker klinkenkicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Er schiet me weer wat te binnen..
Berichtje op facebook; daarin zei hij dat hij bezig was met de opvolger van One Moment
Voila.
Berichtje op facebook; daarin zei hij dat hij bezig was met de opvolger van One Moment
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
in mijn ogen wel jawrote:Kan ik dan concluderen dat deze net als black anthem gewoon door audiofreq is geproduceerd? Of gebruikt the prophet alleen de kick van audiofreq?wrote:nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de kick echt duidelijk een element van audiowrote:
Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.
maar voordat ik de HQ gehoord heb en hem een paar keer heb geluisterd kan ik het toch niet 100% zekerheid zeggen