Wat een heeeerlijke melodie! 
wrote:Wat een heeeerlijke melodie!
+1wrote:Dacht eigenlijk wel zon beetje hetzelfde.wrote:Echt een heerlijke melodie. Kan de laatste tijd weinig melodieuze platen waarderen, maar deze melodie doet het goed. Jammer dat die verschrikkelijke pitch-kicks alles verpesten aan deze plaat.
Jij hebt zeker wat geleerd uit de Q&A van Headhunterz?wrote:Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Als iedereen het beter moet kunnen voor ze mogen posten zou dit forum wel erg leegjes zijn denk je niet?wrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is. Wat mij betreft een heerlijke track waarbij de pitchkicks het 1 geheel maken
Filter je ze er toch eventjes uit :').wrote:Deze kicks zijn veelste storend voor mij om nog enigzins luisterbaar te zijn.
Waar-de-loos argumentwrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.
Beste stuurlui staan aan wal heawrote:Waar-de-loos argumentwrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.
Nou, wou net zeggenwrote:Waar-de-loos argumentwrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.
Hier ben ik het toch wel grotendeels mee eens!!wrote:Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Dan maak je dat toch lekker zelf.wrote:Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.
Ik heb hersens.wrote:Jij hebt zeker wat geleerd uit de Q&A van Headhunterz?wrote:Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Wat een zielige reactiewrote:Dan maak je dat toch lekker zelf.wrote:Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben...
Het is inderdaad maar triest hoe mensen hier een track afkeuren op pitch kicks.
Als je het niet vindt klinken ga je toch early hardstyle luisteren, daar kwamen ze zelden in voor.