Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

Profite - Split Second (FUSION120)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION120
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Wat een heeeerlijke melodie! :loving:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Stokbrood wrote:Wat een heeeerlijke melodie! :loving:
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Timon doet zn best ;-) knap voor iemand die zo jong is, vond ik ook al! toch wil ik m hebbe!
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Kepro wrote:
Nando wrote:Echt een heerlijke melodie. Kan de laatste tijd weinig melodieuze platen waarderen, maar deze melodie doet het goed. Jammer dat die verschrikkelijke pitch-kicks alles verpesten aan deze plaat.
Dacht eigenlijk wel zon beetje hetzelfde.
+1
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Der is iets met deze plaat, hij staat nu egt al heel de dag op repeat :woot:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Die (pitch)kick vind ik echt niet vet, maar de synth en de track in het algemeen valt wel goed mee :)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
melo is zeker nice, toppertje coming up :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Vette plaat, gaat mee :)
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Gangsterdwerg wrote:Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Jij hebt zeker wat geleerd uit de Q&A van Headhunterz? :aww:
Y
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jan 2026
Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is. Wat mij betreft een heerlijke track waarbij de pitchkicks het 1 geheel maken ^^
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
yri wrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is. Wat mij betreft een heerlijke track waarbij de pitchkicks het 1 geheel maken ^^
Als iedereen het beter moet kunnen voor ze mogen posten zou dit forum wel erg leegjes zijn denk je niet? :D
J
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2011
last seen Feb 2012
mrazura wrote:Deze kicks zijn veelste storend voor mij om nog enigzins luisterbaar te zijn.
Filter je ze er toch eventjes uit :').

Top track! (Y)
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
:worship: Heeeeeerlijke track
A
yri wrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.^^
Waar-de-loos argument
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Almighty wrote:
yri wrote:Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.^^
Waar-de-loos argument
Beste stuurlui staan aan wal hea :oh: Leuk nummertje btw... meer niet :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Almighty wrote:
Waar-de-loos argument
Nou, wou net zeggen :lol:
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Super vette track! Alleen nooit verwacht dat deze bij Fusion released zou worden:P
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
wat een geweldige melodie :drool:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
17 jaar en al bij Fusion zitten, respect :thumbup:

Echt een zeer lekkere track, de pitchkicks in deze track vindk niet erg, ze passen er zelfs bij.
De melo, de vocals echt allemaal super :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Gangsterdwerg wrote:Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Hier ben ik het toch wel grotendeels mee eens!!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.
J
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Lyst wrote:Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.
Dan maak je dat toch lekker zelf. :thumbsup: ..

Het is inderdaad maar triest hoe mensen hier een track afkeuren op pitch kicks.
Als je het niet vindt klinken ga je toch early hardstyle luisteren, daar kwamen ze zelden in voor.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
westlife wrote:
Jij hebt zeker wat geleerd uit de Q&A van Headhunterz? :aww:
Ik heb hersens. :aww:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Jorrr wrote:
Lyst wrote:Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.
Dan maak je dat toch lekker zelf. :thumbsup: ..

Het is inderdaad maar triest hoe mensen hier een track afkeuren op pitch kicks.
Als je het niet vindt klinken ga je toch early hardstyle luisteren, daar kwamen ze zelden in voor.
Wat een zielige reactie :lol: Ik ga helemaal geen early hardstyle luisteren. Vind de hedendaagse hardstyle veel vetter. Maar de laatste tijd worden er in een hoop tracks van die belachelijk pitchende kicks gestopt, die naar mijn mening geen enkele waarde hebben en niks toevoegen aan het nummer. Daarbij klinkt het echt ook voor geen meter. Dus als je het niet erg vind blijf ik gewoon dit luisteren en geef mijn mening over nummers.

En omdat iemand zelf geen muziek maakt, mag je geen kritiek geven.... yeah right :thumbup: