Heerlijke melodie
.
Prima luisterplaat
Prima luisterplaat
Toneshifterz album zal wel in de tussentijd komen.wrote:Wel een leuk nummertje, maar vind de (pitch)kicks echt verschrikkelijk!
En komt er dan ruim een maand geen release
Inderdaad, kicks zijn wat hoog maar de melodie is heerlijk!wrote:Heerlijke melodie.
Prima luisterplaat
Word zo moe van dat woord. Iedere plaat 'luister' je toch...wrote:luisterplaat
wrote:Deze plaat moet gewoon even een edit krijgen door middel van een andere kick en klaar.
Heb je mn vorige posts wel gelezen? en ik doelde op Daan zijn post.wrote:wrote:Deze plaat moet gewoon even een edit krijgen door middel van een andere kick en klaar.
True, maar er zit bij mij een behoorlijk verschil tussen wat ik thuis luiter en wat ik graag op feesten wil horen.wrote:Word zo moe van dat woord. Iedere plaat 'luister' je toch...wrote:luisterplaat
Ditwrote:Wel een leuk nummertje, maar vind de (pitch)kicks echt verschrikkelijk!
21 november => zany - worshipwrote:Wel een leuk nummertje, maar vind de (pitch)kicks echt verschrikkelijk!
wrote:ik ben verliefd op deze plaat geworden..
zweverige deeltjes erin en toch een lekkere bass...
Heeeeerljk
TS album tussen doorwrote:21 november => zany - worshipwrote:Wel een leuk nummertje, maar vind de (pitch)kicks echt verschrikkelijk!
Ik bedoel tussen deze en Revolution, die 31 December pas komt.wrote:21 november => zany - worshipwrote:Wel een leuk nummertje, maar vind de (pitch)kicks echt verschrikkelijk!