Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 44 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Prefix & Density - W.U.F.U. (Wake Up Fucked Up)
HS Unreleased Single

Prefix & Density - W.U.F.U. (Wake Up Fucked Up)

Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
online now
:lol: :lol: :lol:
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Hahaha nu kan je hem ook nooit meer niet horen...
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Magnetron wrote:Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd
"Wake Up Fucked Up" slaat dan ook op het wakker worden met een kater na een avondje goed drinken. Scherp opgemerkt dus!
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 20 minutes ago
TBA wrote:
Magnetron wrote:Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd
"Wake Up Fucked Up" slaat dan ook op het wakker worden met een kater na een avondje goed drinken. Scherp opgemerkt dus!
superscherp :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Magnetron wrote:Op de één of andere manier komt die melodie vrij eenvoudig over bij mij maar zeer effectief. Dikke kicks eronder en genoeg drive, geweldige plaat :worship:

Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd
Even off topic, maar toen ik dit las keek ik reclame op tv en werd er net een kurk getrokken precies op de seconde dat ik las over dat stukje. Wilde even met jullie delen!
On topic: wil em weer horen at rebirth beeste track!
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Pipa wrote:
Magnetron wrote:Op de één of andere manier komt die melodie vrij eenvoudig over bij mij maar zeer effectief. Dikke kicks eronder en genoeg drive, geweldige plaat :worship:

Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd
Even off topic, maar toen ik dit las keek ik reclame op tv en werd er net een kurk getrokken precies op de seconde dat ik las over dat stukje. Wilde even met jullie delen!
On topic: wil em weer horen at rebirth beeste track!
Hahaha dat soort dingen heb ik ook wel is. Dan lees of denk ik aan iets en precies op dat moment hoor of zie ik het. Vage shit. :P
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Illuminatie
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Echt he xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Heerlijke plaat! :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Vind er vrij weinig aan eerlijk gezegd. Vooral die vreselijke vocals :sick:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Erg fijne plaat :thumbsup:

Jammer dat ik steeds zit te wachten op de vocals: Streetfighter 2, ho-ho-homecide!! Komt door Angerfist die ook de plaat Wake Up Fucked Up heeft ;)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Deze is ondertussen ouder dan Atmozfears - Release, maar hier doet niemand moeilijk over...
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Chroman wrote:Deze is ondertussen ouder dan Atmozfears - Release, maar hier doet niemand moeilijk over...
Dit is raw, zegt toch genoeg :p
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
online now
Chroman wrote:Deze is ondertussen ouder dan Atmozfears - Release, maar hier doet niemand moeilijk over...
deze is er al als officiële preview dus hq wat bij release nog steeds niet zo is en ik denk dat het daardoor komt