Zeer benieuwd wat deze gasten dit jaar gaan brengen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Kom maar door met een langere HQ
Vind die break met dat Hip Hop gedeelte erg vet!! vooral met dat fluitje erbij geeft net dat stukje extra gevoel 
STREETFIGHTER 2!! HO-HO-HOMICIDE!!
Sorry maar moet meteen denken aan Angerfist & Negative - A met dezelde lyrics en titel
Wacht graag op de volledige HQ preview want dit klinkt veelbelovend
Sorry maar moet meteen denken aan Angerfist & Negative - A met dezelde lyrics en titel
Wacht graag op de volledige HQ preview want dit klinkt veelbelovend
Klinkt veelbelovend ja. Leuk sfeertje in deze plaat. 
-
A
Dit klinkt zo fucking ziek in die set van Titan, Warface & Radical
Hopelijk is die in HQ ook zo vet, maar daar vertrouw ik wel op bij Prefix & Density.
Vind 'm juist enorm tegenvallen in die set, klonk op Youtube video's stukken vetter.wrote:Dit klinkt zo fucking ziek in die set van Titan, Warface & RadicalHopelijk is die in HQ ook zo vet, maar daar vertrouw ik wel op bij Prefix & Density.
Wat vind je tegenvallen tov de video's die je hiervoor hebt geluisterd?
De synth vooral, die klinkt zo een stuk minder.
Sample in OP gezet. Wacht met oordelen nog even op HQ, klinkt best wel vet 
Ah oké. Ik vind die dunne/minimalistische synth juist erg dik! Jij vindt denk ik dat scherpere een stuk leuker wat te horen is in de kleine preview op Facebook?wrote:De synth vooral, die klinkt zo een stuk minder.
Wat klonk dit vet zeg, vind de synth juist goed bij passen inderdaad. 
Is de lead aangepast? Leek echt anders toen ik hem live hoorde op een feest even geleden.
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Inderdaad, goed zonde dit.. Kwam stuk minder over als op bijv. Q-Base en eerdere filmpjes op internet. Jammer.wrote:De synth vooral, die klinkt zo een stuk minder.
Prefix & Density blijven nog steeds lekker gevarieerd producen. Dit is ook weer een pareltje hoor 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
vind dit echt een toffe plaat! 
-
B
Epic
Vooral de mid en de break zijn ontzettend goed.
wrote:Vooral de mid en de break zijn ontzettend goed.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Heb hem al een tijdje op repeat staan, hoop dat ie zsm uitkomt. Wat een bazentrack! Heerlijk stijltje
Dit wordt een heel goed jaar voor p&d denk/hoop ik!
Wat een nummer, heerlijke drive en fantastische kick's 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
wrote:EpicVooral de mid en de break zijn ontzettend goed.
Op de één of andere manier komt die melodie vrij eenvoudig over bij mij maar zeer effectief. Dikke kicks eronder en genoeg drive, geweldige plaat
Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt?
Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt?