Op die random kickrolls na wel heel erg fijn. Pareltje. De kickrolls kwamen meer op mij over alsof het moest. alsof ze er in moesten zitten. Terwijl zonder ook had volstaan.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Hoor em nu pas :O
Wat een gruuuwelijke plaat
Was bij die 1e climax bang dat dat een anti-climax zou worden, maar toen het een normale climax bleek te zijn was ik helemaal verkocht!
Ik vind die lead en melo zooooo fijn he
Wat een gruuuwelijke plaat
Was bij die 1e climax bang dat dat een anti-climax zou worden, maar toen het een normale climax bleek te zijn was ik helemaal verkocht!
Ik vind die lead en melo zooooo fijn he
Dit. Verder een heel fijn plaatje. PN weet me eigenlijk altijd wel te boeien. Nooit fan geweest van z'n kicks, maar ze zijn ook niet storend deze keerwrote:Op die random kickrolls na wel heel erg fijn. Pareltje. De kickrolls kwamen meer op mij over alsof het moest. alsof ze er in moesten zitten. Terwijl zonder ook had volstaan.
maakt niet uit hoevaak ik hem luister, hij blijft vet 
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Mijn favoriete plaat van nu! Phuture noize kan vrijwel niks fout doen bij mij
-
KHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Mar 2017
Klaarkomen op deze plaat ja.
Donders
Donders
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Precies! Heb em echt gênant vaak geluisterdwrote:maakt niet uit hoevaak ik hem luister, hij blijft vet
Sinds Rawstyle Nation ook live gehoord en wat is dat ook heerlijk
Op een feest kan ik beter mn adrenaline en moves eruit gooien
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Die snelle bassnoten in de break
.
Ik weet niet hoezo, maar ik geniet echt van dat detailtje.
De melodie is ook meesterlijk.
Ik weet niet hoezo, maar ik geniet echt van dat detailtje.
De melodie is ook meesterlijk.
moet toch wel toegeven dat dit tot nu toe een van de weinige boeiende nummers is van Phuture Noize, gaat erg lekker live.
kom maar door boyswrote:moet toch wel toegeven dat dit tot nu toe een van de weinige boeiende nummers is van Phuture Noize, gaat erg lekker live.

wrote:moet toch wel toegeven dat dit tot nu toe een van de weinige boeiende nummers is van Phuture Noize
Koen...Hedde gij poep in uwe oren
?
Ik vind deze zeer goed, maar de minste van het album tot nu toe
Iedereen zo zijn eigen voorkeur en mening, en daarbij vind ik persoonlijk phuture noize op sommige tracks na niet heel boeiend.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Exact dit. Alsof ze er in moesten zitten ''omdat de rest dat tegenwoordig ook doet'' wel te verstaan. Desalniettemin top-plaatwrote:Op die random kickrolls na wel heel erg fijn. Pareltje. De kickrolls kwamen meer op mij over alsof het moest. alsof ze er in moesten zitten. Terwijl zonder ook had volstaan.