Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik vind Walls Crashing Down heerlijk, maar ik vind deze nog zoveel vetter!!!
Waarom zit hier opeens een extra nooit aan het begin van de melodie tijdens de climax?wrote:View on SoundCloud
Heerlijke melodie en een goeie kick: precies waar ik van hou.
Walls Crashin' Down is vet, maar ik vind Fire nog vetter.
Walls Crashin' Down is vet, maar ik vind Fire nog vetter.
Vind de kick niet vet genoeg, in ieder geval niet goed ''phuture noize genoeg'' , waardoor ik deze plaat eigenlijk niks vind
Vind de synth ook niet goed uitpakken bij deze melodie, kweet niet .. 't mist gewoon wat
Wat een heerlijke plaat is dit! Als ik één minpunt moet opnoemen, zijn het die (te hoog) pitchende kickrolls.
Godnondejuu wat ben ik verliefd op dit stuk muziek 
God, die kickrolls zijn zo onnodig he! Ik stoor me er ook een beetje aan. Voor de rest is het echt een topplaat!
wrote:Godnondejuu wat ben ik verliefd op dit stuk muziek
Wat was deze live goed
tof ook dat frequencerz hem nu ook support
wrote:Wat was deze live goedtof ook dat frequencerz hem nu ook support
Zou hij misschien niet gewoon naar Roughstate gaan? Daar ook lekker zijn album releasen?wrote:Wat was deze live goedtof ook dat frequencerz hem nu ook support
Wil allemaal natuurlijk niet zoveel zeggen, maar vind hem daar wel prima passen
Wat zou ik hier graag beeldmateriaal van zien, iemand?wrote:Wat was deze live goedtof ook dat frequencerz hem nu ook support
View on YouTubewrote:Wat zou ik hier graag beeldmateriaal van zien, iemand?wrote:Wat was deze live goedtof ook dat frequencerz hem nu ook support
wrote:View on YouTubewrote:Wat zou ik hier graag beeldmateriaal van zien, iemand?wrote:Wat was deze live goedtof ook dat frequencerz hem nu ook support
phuture noize op facebook.Phuture Noize - Fire. Comin' next week.
-
THardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2013
- last seen Aug 2017
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Deze is vooral live zoooo verschrikkelijk lekker 
Hele album komt dus op Anarchy lijkt me. Einde aan de Roughstate-speculaties?