Last edited by Paling on , edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden... Denk dat het wel een gruwelijk nummer is...
wrote:Die drive
klinkt weer heerlijk, dit album gaat echt super worden!!!
B-Front draaide hem volgens mij op the Qontinent. Man man man wat klonk die ziek live, vraag me al een paar dagen af welk nummer dat was, eindelijk gevonden! 
Klopt! Fucking geweldigwrote:B-Front draaide hem volgens mij op the Qontinent.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
http://www3.zippyshare.com/v/75176603/file.html
@ 21:18

@ 21:18
-
A
wrote:Yeah! Wat lekker zeg !
Ze blijven bazige nummers uitpoepen de laatste tijd. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja, drive als een motherfucker.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
haha ze blijven maar doorgaan
kom maar op met dat album 
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
Deze lijst ik in.wrote:Lekker die pitch kicks er in
Thanks iedereen !
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:Deze lijst ik in.wrote:Lekker die pitch kicks er in![]()
Vind het wel een dikke plaat, maar de pitchkicks hadden wat minder hoog gemogen naar mijn zin. Halen voor mij de drive er gedeeltelijk uit.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Heerlijke drive, lekker chaotisch.
Fijn nummertje!
Fijn nummertje!
Op het eerste gehoor vind ik dit iets te rommelig klinken, t gaat mij allemaal net iets te snel 
Gaat wel lekker live. Hardtraxx en het gehuil over pitches altijd, zucht. Zorgt imo juist voor veel drive hier.wrote:
Vind het wel een dikke plaat, maar de pitchkicks hadden wat minder hoog gemogen naar mijn zin. Halen voor mij de drive er gedeeltelijk uit.
Net in de B-Front set van Decbiel gehoord, klonk daar erg tof
. Die vage elementen van drum & bass (toch?) mag ik wel.
-
J
Pitch zit er juist in voor de drive idd.wrote:Gaat wel lekker live. Hardtraxx en het gehuil over pitches altijd, zucht. Zorgt imo juist voor veel drive hier.wrote:
Ik hoorde deze net in de live set B-Front @ Loudness (DB13). Drive is er wel. Alleen die pitchkicks hadden van mij niet gehoeven. Eerst zijn ze goed en daarna vliegen ze alle kanten op. Live zou ik dan niet weten wat ik er mee aan moet denk ik.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Uh, meer dan de helft van het volk daar staat toch stil, dus wat maakt het uit..