Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer 
Dit. Echt dikke shitwrote:Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer
Dit. Echt dikke shitwrote:Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer
Wilde er net een stukje over gaan typen, maar jij hebt het al voor me gedaanwrote:Vind die pitch kicks ook heel jammer hier. Het feit dat ze er in zitten is opzich 't probleem niet, het feit dat ze alle kanten op stuiteren is hier 't probleem. Had Omegatypez kunnen wezen, heel erg jammer in vergelijking met de mid, want die is echt super dik
Eens met de heren. Ben alleen wel bang dat de pitch live veel kracht uit de kick gaat halen, maar thuis is hij super vet!wrote:Dit. Echt dikke shitwrote:Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer
Dat was ook een minpunt waar ik later pas achter kwam inderdaadwrote:Eens met de heren. Ben alleen wel bang dat de pitch live veel kracht uit de kick gaat halen, maar thuis is hij super vet!wrote:Dit. Echt dikke shitwrote:Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer
wat is dit weer een fijne plaat zeg, net zoals bijna alles van phuture noise laatste tijdwrote:Die drive