Oke, ik hou dat allemaal niet in de gaten zoals jou waarschijnlijkwrote:No shit, waarom denk je dat de mix er werd afgehaald. Outbreak wil em exclusief houden tot de preview online komt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Eén topic kan wonderen doen, zie hier het Wist-Je-Dat-topic.
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Nou zeg!! Gaat een wereld voor me openwrote:Eén topic kan wonderen doen, zie hier het Wist-Je-Dat-topic.
die zal waarschijnlijk binnenkort eraf gehaald worden...
als het nog langer gaat duren dan hoeft die preview van mij niet eens meer, ik ben er al helemaal klaar mee met dit nummertje haha
Twee dagen naar festival geweest en dit nummer wel 7 keer voorbij horen komen
Begint nu inderdaad aardig te vervelen
Begint nu inderdaad aardig te vervelen
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
is er alweer afgehaaldwrote:die zal waarschijnlijk binnenkort eraf gehaald worden...
als het nog langer gaat duren dan hoeft die preview van mij niet eens meer, ik ben er al helemaal klaar mee met dit nummertje haha
Dacht ff dat dat de echte preview was met dat artwork erbij haha
-
W
- 1 posts member since 2014
- last seen Jun 2014
Mod edit:
Let op: Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks kan ook resulteren in een permanente ban van de gehele website, dit wordt per geval beoordeelt.
Let op: Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks kan ook resulteren in een permanente ban van de gehele website, dit wordt per geval beoordeelt.
Dat ik ook ooit zon nummertje hebben lopen uitdelen en toen een ban kreeg op een andere account :p.wrote:wat is er herkenbaar aanwrote: Jammer genoeg erg herkenbaar dit
Je komt er waarschijnlijk binnenkort achter zodra de mods dit zien haha
-
A
Dit. Het is zo afgezaagd aan het worden. Al deze kutnummers van tegenwoordig hebben geen enkel bijzonder aspect meer. Ken je dat moment dat mensen hardstyle als 'boem-boem-boemmuziek' omschrijven? En dat dat zo het bloed onder je nagels haalt omdat het dat niet is? Luister nog eens goed naar dit nummer en alle andere 1000 platen van het afgelopen jaar die precies hetzelfde zijn. Het is boem-boem-boem muziek geworden. Kansloos. Ik ben er klaar mee, doei hardstylewrote:Een break van anderhalve minuutDan nog het feit dat dit weer een 13 in een dozijn track is: screeches, harde kick eronder, break, halve anti die bijna gelijk is aan de mid en weer een harde kick eronder. Hoeveel van dit soort tracks zijn er dit jaar al niet gemaakt?
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Doei AndyAsteroidswrote:Dit. Het is zo afgezaagd aan het worden. Al deze kutnummers van tegenwoordig hebben geen enkel bijzonder aspect meer. Ken je dat moment dat mensen hardstyle als 'boem-boem-boemmuziek' omschrijven? En dat dat zo het bloed onder je nagels haalt omdat het dat niet is? Luister nog eens goed naar dit nummer en alle andere 1000 platen van het afgelopen jaar die precies hetzelfde zijn. Het is boem-boem-boem muziek geworden. Kansloos. Ik ben er klaar mee, doei hardstylewrote:Een break van anderhalve minuutDan nog het feit dat dit weer een 13 in een dozijn track is: screeches, harde kick eronder, break, halve anti die bijna gelijk is aan de mid en weer een harde kick eronder. Hoeveel van dit soort tracks zijn er dit jaar al niet gemaakt?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Gisteren voor het eerst live gehoord en vond er eerlijk gezegd geen bal aan.. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Platen worden tegenwoordig veel te vaak gedraaid. Denk aan Hollow, Seven en nu ook Bassface. Hierdoor ben ik ze snel zat helaas..
Ik vind het helemaal niks dit, veelste lange en saaie break die climax heeft weer zo'n typische hardcore kick met alweer een screech/geitschreeuw ding.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Lol WE R RAW 001, alsof we nog niet genoeg (sub)labels hebben.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Tuurlijk, zorg er met een apart RAW label maar voor dat die 2 stromingen nog meer van elkaar afgaan. 
wrote:Lol WE R RAW 001, alsof we nog niet genoeg (sub)labels hebben.
En deze plaat is daar onder andere schuld aan.wrote:overigens alleen maar goed als de RAW zich verder ontwikkeld, momenteel is het allemaal een beetje hetzelfde
Outbreak - #Bassface (WE R RAW - 001)
Label: WE R RAW
WEB release: -
Tracks:
Outbreak - #Bassface
Samples:
View on YouTube
Bron: Facebook & Youtube
Label: WE R RAW
WEB release: -
Tracks:
Outbreak - #Bassface
Samples:
View on YouTube
Bron: Facebook & Youtube
Beetje aparte clip. Vind de herhaling van de rustige stukken door de wilde stukken niet echt lekker lopen. Verder wel grappig gedaan.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Te vaak gedraaid, daarom dus een kut plaat.