Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix) (WERR023)

Label
We R RAW
Catalogue number
WERR023
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013

Label: We R Raw
WEB release: 26/09/2016

Tracks:
Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
http://www.hardstyle-releases.com/outbreak-werr023/
Last edited by MYTZE on 17 Sep 2016 20:58, edited 1 time in total.
Z
Hardtraxxer
444 posts member since 2014
last seen Jan 2020
Verschrikkelijk.
K
Soort van kick edit? Wat ik er zo van kan horen is het echt niks voor mij :x
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Ik kan deze plaat echt niet meer aanhoren ook al is het een remix :sick:
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Klinkt wel vet eigenlijk ^^
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Benieuwd naar de HQ, bassface echt te vaak gehoord destijds. Hopelijk zijn de kicks een beetje dik :)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Waarom? Waarom zou je zo'n ontzettend doodgedraaide, uitgemolken plaat remixen? In ieder geval een mooi excuus voor de ongeïnspireerde DJ's om tijdens het festivalseizoen voor de derde keer op rij opnieuw met deze track aan te komen.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Bagger plaat remixen, probeer er dan in ieder geval iets van te maken. Wat is hier nou zoveel anders aan dat het een 'remix' genoemd kan worden, bah. :yawn:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
0:58
S
Best een leuk opfrissertje eigenlijk van het origineel ^^
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Haha, dit kun je inderdaad toch geen remix noemen. Is gewoon een simpele kick edit.
D
Hardtraxxer
116 posts member since 2014
last seen May 2020
Men noemt tegenwoordig een plaat al geremixt als je een nummer overzet in je eigen geluiden en kicks, helaas. Hoewel me dat bij sommige artiesten wel vet lijkt is er natuurlijk niks origineels aan. Deze track live als een soort van verassing 1x op een feest is wel leuk, maar verder vind ik het nogal een overbodig remix.

[@DJ's die dit lezen]: Mocht het aanslaan, maak dan ook een Seven, een Collateral Damage en een Das Weite Land remix, dan hoef je niet zoveel werk te verrichten voor een nieuw zomerhitje. Oh sorry, Das Weite Land is al geremixt (Die Ganze Welt)....
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Leg dit even naast de Adaro - For the streets (Regain remix). Die Regain heeft er volgens mij best veel werk in gestoken om het origineel en de eigen sounds optimaal te combineren en er ook nog eens een klapper van te maken. Dan krijg je een Sub Sonik die alleen maar beetje dezelfde platen maakt met een geforceerd harde snoeikick en een screech hier en daar, zonder enige moeite om ook maar iets origineels te maken. Dat moet toch wel frustratie opwekken bij de mensen die wel tijd/moeite in hun muziek steken? :/

Daarnaast vind ik dat erg veel nieuwkomers tegenwoordig 1-2 goeie eigen tracks maken, vervolgens alleen maar beetje remix na remix maken want..? Doorbouwen om eigen tracks te maken is te veel gevraagd? Dit is puur een beetje scoren met andermans succes. Blijf dan liever even een jaar extra werken in de studio om wat meer tracks te maken.
T
Hardstylistic wrote:Leg dit even naast de Adaro - For the streets (Regain remix). Die Regain heeft er volgens mij best veel werk in gestoken om het origineel en de eigen sounds optimaal te combineren en er ook nog eens een klapper van te maken. Dan krijg je een Sub Sonik die alleen maar beetje dezelfde platen maakt met een geforceerd harde snoeikick en een screech hier en daar, zonder enige moeite om ook maar iets origineels te maken. Dat moet toch wel frustratie opwekken bij de mensen die wel tijd/moeite in hun muziek steken? :/

Daarnaast vind ik dat erg veel nieuwkomers tegenwoordig 1-2 goeie eigen tracks maken, vervolgens alleen maar beetje remix na remix maken want..? Doorbouwen om eigen tracks te maken is te veel gevraagd? Dit is puur een beetje scoren met andermans succes. Blijf dan liever even een jaar extra werken in de studio om wat meer tracks te maken.
Helemaal mee eens. Zelfde verhaal met requiem en szp.
H
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Die kicks :sick: :lol:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Wauw, die 2e kick is echt pijnlijk.

Vond Sub Sonik wel aardig bezig de laatste tijd, maar dit klinkt toch nergens naar.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Vind hem live toch wel dik hoor, op Qapital :cool:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ik vind m wel grappig eigenlijk :)
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
bijna niks veranderd, toch?
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago

Label: We R Raw
WEB release: 26/09/2016

Tracks:
Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
http://www.hardstyle-releases.com/outbreak-werr023/
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Hoe kan je er in vredesnaam opkomen om #Bassface te gaan remixen.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik word gewoon oprecht kwaad bij het luisteren van deze plaat. Hoe fucking simpel kan een track zijn zeg. Godverdomme wat slecht!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst