Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Omegatypez - The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013) (FUS179)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUS179
  1. 01The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013) (Original Mix)
  2. 02The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013) (Original Edit)

Source: fusionbv.com

Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Omegatypez - The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013)[FUS179]

Label: Fusion Records
WEB release: 12/06/2013

Tracks:
The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013)

Samples:
View on YouTube
Bron:
http://www.fusionbv.com/records/omegaty ... m-2013/256
Last edited by Fusionmania on 03 Jun 2013 17:14, edited 2 times in total.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Nja, weer typisch Omegatypez, melodie gaat in het rond en kicks vliegen omhoog..
Ik vind het niet anthem-waardig.. -.-
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
RIP Fusion.
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Steek dit ook op We R aub :sick:
J
:lol: :lol: :lol: :lol:

Schop deze jongens aub van Fusion af, gadverdamme

Ze houden alleen maar heldige releases op
Last edited by JEFSKIII on 03 Jun 2013 17:41, edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Die melodie gaat nergens over en al helemaal dat huppeltje op het einde :lol:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vind dit een best wel goed Omegatypez plaatje eigenlijk, kicks blijven redelijk normaal ipv elke 2 beats verandering. Melodie is ook wel leuk, maar niet speciaal anthem waardig.
Doe mij toch maar E-Force - Hurricane.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dat krijg je als er tegenwoordig voor elk feestje waar meer dan 100 man heen gaat een eigen anthem heeft...

Dat dit soort meuk eerder gereleased wordt dat Fatality, Delusion, One of a Kind, The 4th Kind, Rockstar, Donkey, Der Rammaschine en nog heeeeel veel andere unreleased Fusion tracks.

Jammer...
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
TiMOTHYb wrote:RIP Fusion.
I
Dennis93 wrote:Steek dit ook op We R aub :sick:
Strak plan!!
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
iMark wrote:Dat krijg je als er tegenwoordig voor elk feestje waar meer dan 100 man heen gaat een eigen anthem heeft...

Dat dit soort meuk eerder gereleased wordt dat Fatality, Delusion, One of a Kind, The 4th Kind, Rockstar, Donkey, Der Rammaschine en nog heeeeel veel andere unreleased Fusion tracks.

Jammer...
hier kan ik me wel in vinden.. kut release beleid van Fusion >.<
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
ThaBomba. wrote:Doe mij toch maar E-Force - Hurricane.
:worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wel grappig dat iedereen hier meteen de hardere tracks van Fusion erbij trekt. Maar alle reacties hier vind ik nogal overdreven. Om een label op te hangen aan één release..

Ik vind deze track minder dan Beyond My Power en die nieuwe van hun, maar nog steeds een aardig goede plaat.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Tja anthems krijgen nou eenmaal voorrang! :)
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Khadber wrote:Wel grappig dat iedereen hier meteen de hardere tracks van Fusion erbij trekt. Maar alle reacties hier vind ik nogal overdreven. Om een label op te hangen aan één release..

Ik vind deze track minder dan Beyond My Power en die nieuwe van hun, maar nog steeds een aardig goede plaat.
Ik zat al te wachten op de eerste positieve reactie, terwijl dit gewoon regelrechte troep is voor in de container :sick:. Leg jij mij eens uit wat jij hier goed aan vind? Btw het niveau van Calling gaat nooit meer overtroffen worden :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
De melodie staat me aan, de hele feel van de meeste Omegatypez platen ligt me wel. Het enige wat soms gebeurt is dat de boel een beetje te veel stuitert, maar dat is bij deze plaat wat mij betreft niet aan de orde.

Wat ik vooral een beetje bizar vind is dat ik blijkbaar wordt aangesproken omdat ik een plaat goed vind die bij anderen niet in de smaak valt.
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Khadber wrote:De melodie staat me aan, de hele feel van de meeste Omegatypez platen ligt me wel. Het enige wat soms gebeurt is dat de boel een beetje te veel stuitert, maar dat is bij deze plaat wat mij betreft niet aan de orde.

Wat ik vooral een beetje bizar vind is dat ik blijkbaar wordt aangesproken omdat ik een plaat goed vind die bij anderen niet in de smaak valt.
Een beetje stuitert? Dan druk jij het heel zacht uit, want dit gaat echt nergens meer over :D. Maar ieder zen mening idd :P
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 15 minutes ago
Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze artiest van Fusion. Ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht (Oke Calling en Beyond My Power zijn nog te doen). Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.
Last edited by SL5963 on 03 Jun 2013 19:55, edited 1 time in total.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
SL8492 wrote:Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze 'artiest' van Fusion. En eigenlijk ook in de hele HS scene, ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht. Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.

Meest kansloze is toch echt wel Blutonium Boy... Omegatypez hebben gewoon een aparte sound, meeste accepteren dat niet hier blijkbaar. Hun kicks gaan alle kanten op soms. Maar om te zeggen dat ze kansloos zijn vindt ik echt triest. Plaatjes zoals Fiction, Calling, Beyond my power zijn gewoon goede en dergelijke mainstream platen...

Over deze track, kick gaat zoals altijd net te hoog en stuitert. Melodie is gewoon aardig. Al met al gewoon een dergelijke mainstream plaat en leuk dat deze jongens de kans krijgen voor een anthem.
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
boooooooring..
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Kicks zijn redelijk dramatisch.
Maar melodie is echt niet zo verkeerd hoor :thumbsup:
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Cruelty wrote:
Lenny wrote:
SL8492 wrote:Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze 'artiest' van Fusion. En eigenlijk ook in de hele HS scene, ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht. Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.

Meest kansloze is toch echt wel Blutonium Boy...
Hij heeft het over Fusion.

:whistle:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 15 minutes ago
Lenny wrote:
Cruelty wrote:
Lenny wrote:Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze 'artiest' van Fusion. En eigenlijk ook in de hele HS scene, ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht. Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.

Meest kansloze is toch echt wel Blutonium Boy...
Hij heeft het over Fusion.
:whistle:
SL8492 wrote:Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze artiest van Fusion. Ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht (Oke Calling en Beyond My Power zijn nog te doen). Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.

Gewoon kwestie van je post aanpassen :whistle:
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
SL8492 wrote:Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze artiest van Fusion. Ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht (Oke Calling en Beyond My Power zijn nog te doen). Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.

Gewoon kwestie van je post aanpassen :whistle:[/quote]

:thumbsup:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Het is weer saai zeg. Alleen Beyond My Power vond ik wel fijn.

Next please...