Necropsy niet releasen maar deze kansloze troep wel :')
Typisch Omegatypez plaatje, leuke melodie en pitchkicks die de melodie wat sterkte bijgeven.
Weer geslaagd imo. :]
Source: fusionbv.com
Dat heb je met 'artiesten' die geen piano spelen, maar een melodie maken zoals een kind.wrote:Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver.
Tja, als je zo geld kan verdienen, waarom niet?wrote:Dat heb je met 'artiesten' die geen piano spelen, maar een melodie maken zoals een kind.wrote:Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver.
Op toetsen drukken, dat herhalen en denken; "Dit klinkt best aardig!"
Er is natuurlijk een verschil tussen 'compleet random' en 'niet kunnen volgen' he. En dat 2e wordt hier gewoon gebruikt als een hyperbool van de 1e. Maar dat maakt deze melodie er nou niet echt beter op. Het blijft aanhoren als random gepingel.wrote:Vraag me altijd af hoe je een melodie niet kan snappen/volgen. Toondoof?
True, maar iets wat kut is, is per definitie kut. Niet elk 'experiment' is vrij van kritiek en niet elke moet aangemoedigd worden.wrote:Iets wat we niet gewend zijn, maar niet per definitie kut.
Dit dus.wrote:Necropsy niet releasen maar deze kansloze troep wel :')
Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.wrote:Dit is gewoon lachwekkend.
Ik weet niet hoe dat bij fusion bv gaat maar dit slaat alles.
waar zijn die B-Freqs tracks, waar zijn al die toneshifterz tracks? Nee we releasen platen die net uitgepoept zijn want dn worden mensen die niet zat.. terwijl gvd de helft vn de mensen zit te wachten op de platen die ALLANG uit hadden moeten zijn. Ik ben echt blij dat ik mijn interesse ben verloren in de mainstream. Niks vernieuwend niks bijzonders en het zelfde liedje zoals bij bijna elke mainstream track tegenwoordig. Ronduit saai
Zoals hierboven gezegd Toneshifterz gaan naar We R. En bovendien kun je heel veel zeggen van Necropsy, maar qua kwaliteit van de productie is dit echt een heel stuk beter. Nooit iets van die hype gesnapt.wrote: Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.
dan moet jij de plaat nu maar eens horen. kwalitatiever veeeeel beter als de eerste versie.wrote:Zoals hierboven gezegd Toneshifterz gaan naar We R. En bovendien kun je heel veel zeggen van Necropsy, maar qua kwaliteit van de productie is dit echt een heel stuk beter. Nooit iets van die hype gesnapt.wrote: Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.
Zoals hier boven mij al werd gezegd, de nieuwste versie is kwalitatief wel een stuk beter. Qua sounddesign vrijwel net zo sterk als My Angel, BTF en HOTN imo.wrote:Zoals hierboven gezegd Toneshifterz gaan naar We R. En bovendien kun je heel veel zeggen van Necropsy, maar qua kwaliteit van de productie is dit echt een heel stuk beter. Nooit iets van die hype gesnapt.wrote: Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.
Om het over de plaat zelf te hebben. Digital Revolution en Beyond My Power vond ik leuker dan deze plaat, dus deze gaat niet gehaald worden. Nu nog Fiction!