Dit is gewoon Hardstyle met een break en melodie die doen denken aan trance,wrote:Hardstyle met een vleugje trance?
dit is gewoon trance man.
de track zit qua hardheid gewoon op het gemiddelde van de hedendaagse Hardstyle.
Source: djshop.de
Dit is gewoon Hardstyle met een break en melodie die doen denken aan trance,wrote:Hardstyle met een vleugje trance?
dat echt niet.. ze zijn wel lekker maar tis niet mijn stijlwrote:Dikke liefde voor zowel ''A different story'' & ''Stardust''
Nog steeds niet te downloaden hoor? Release date: 28 aprilwrote:http://www.tidydigital.com/products/track/noisecontrollers-wildstylez-stardust-original-version-td01668232
²wrote:Dikke liefde voor zowel ''A different story'' & ''Stardust''
^∞wrote:²wrote:Dikke liefde voor zowel ''A different story'' & ''Stardust''
inderdaad, maar melodie is gewoon van tiësto, van het nummmer: elements of live..wrote:Dit is gewoon Hardstyle met een break en melodie die doen denken aan trance,wrote:Hardstyle met een vleugje trance?
de track zit qua hardheid gewoon op het gemiddelde van de hedendaagse Hardstyle.
Die trance break lijkt er een klein beetje op maar die melodie is helemaal nog nooit gebruikt hoor? Die eerste noten lijken hooguit een beetje op Rain van Markus Schulz, maar het is gewoon onzin dat de melodie geript is dat is namelijk niet zowrote:inderdaad, maar melodie is gewoon van tiësto, van het nummmer: elements of live..wrote:Dit is gewoon Hardstyle met een break en melodie die doen denken aan trance,wrote:Hardstyle met een vleugje trance?
Die melodie klinkt in mijn oren totaal niet als die van Stardust hoor? Die noten zijn compleet anders.wrote:D-Teq, luister dan is: View on YouTube
vind rain 10 x zomeer erop lijken dan elements of life. Benieuwd naar DIGI003!! Back 2 Basics hoop ikwrote:Die melodie klinkt in mijn oren totaal niet als die van Stardust hoor? Die noten zijn compleet anders.wrote:D-Teq, luister dan is: View on YouTube
Jah maar het was zeg maar, voor 12 uur was het dat gezang (haaaa haaa haa haaa etc.wrote:Mokay, naja persoonlijk vind ik de synth niks en de melo gevoelloos. Hoorde dat deze ook @ 12 uur @ Qountdown werd gedraaid, doe me dan maar een plaat als Angel, bezorgt mij persoonlijk veel meer kippenvel.
Van alle platen die ik heb gehoord die op het Digital Age label uitkomen vind ik dit toch de minste.
Ik vind 't wel een leuke plaat,wrote:Mokay, naja persoonlijk vind ik de synth niks en de melo gevoelloos. Hoorde dat deze ook @ 12 uur @ Qountdown werd gedraaid, doe me dan maar een plaat als Angel, bezorgt mij persoonlijk veel meer kippenvel.
Van alle platen die ik heb gehoord die op het Digital Age label uitkomen vind ik dit toch de minste.
oke dan zal het wel aan mij liggen haha!wrote:Die melodie klinkt in mijn oren totaal niet als die van Stardust hoor? Die noten zijn compleet anders.wrote:D-Teq, luister dan is: View on YouTube
Helemaal mee eens. Ook heerlijk om deze op een zonnig festival te horen.wrote:Toppunt van euphorie dit. Zoveel emotie in die melodie en synth. En ook dat de melo telkens anders wordt met veel ondermelodieën en andere synths die je pas na 10x luisteren hoort. Geweldig gewoon. Ben alleen geen fan van de intro en outro. Maar zou ook niet weten hoe het anders zou moeten.