wrote:Minder dan A Different Story, niet zo heel veel aan!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust (DIGI002)
- Label
- Digital Age
- Catalogue number
- DIGI002
Source: djshop.de
wrote:wrote:Minder dan A Different Story, verdee wel,vette plaat
Ik kan er wel van genieten eigenlijk 
Ik vind A Diffrent Story beter en dit had een 2 tacker release moeten zijn, maargoed. Zit hier niet meer op te wachten. De nummers staan al op iedere CD dus is simelweg niet speciaal meer. 
Heerlijk nummertje, maar vind de mashup van A different Story & Stardust denk ik wel 't dikste!
Mash-upwrote:Heerlijk nummertje, maar vind de mashup van A different Story & Stardust denk ik wel 't dikste!
Dat was toch niet echt een mash-up, wie op die CD stond?
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Welke cd?wrote:Mash-upwrote:Heerlijk nummertje, maar vind de mashup van A different Story & Stardust denk ik wel 't dikste!?
Dat was toch niet echt een mash-up, wie op die CD stond?
Rockin' your mind CD was dat volgens mij 
Indd en dat kon je amper een mashup noemenwrote:Rockin' your mind CD was dat volgens mij
Intro van A Different Story, climax en break van Stardustwrote:Indd en dat kon je amper een mashup noemenwrote:Rockin' your mind CD was dat volgens mij
nvm 
Last edited by Pommer on 03 Apr 2011 13:27, edited 2 times in total.
Plaatje voor op een feest
Daar is hij wel de
Ik luister hem thuis niet teveel anders word ik hem rap beu denk ik
het is wel een kippevelplaatje
Ik luister hem thuis niet teveel anders word ik hem rap beu denk ik
het is wel een kippevelplaatje
-
C
A Different Story was er op 1 april al op Tidy Digital, dus deze is misschien aanstaande vrijdag uit
. Kan niet wachten om deze full in HQ te horen
.
laten we het hopen! dit waren 2 tracks waar ik echt vet hard naar heb uitgekeken!wrote:A Different Story was er op 1 april al op Tidy Digital, dus deze is misschien aanstaande vrijdag uit. Kan niet wachten om deze full in HQ te horen
.
nu nog Wildstylez - Into The Light en deze jongen is helemaal happy! Overigens voor Gimme Love en Give It Up hetzelfde verhaal!
Ik wacht nog steeds op Big Bang, wat een bazenplaat is dat zeg.
Denk het toch niet, op Tidy Digital staat 28 april als release datum. Misschien dat ie maandag al ergens te verkrijgen is anders wordt het toch wachten tot volgende week donderdagwrote:laten we het hopen! dit waren 2 tracks waar ik echt vet hard naar heb uitgekeken!wrote:A Different Story was er op 1 april al op Tidy Digital, dus deze is misschien aanstaande vrijdag uit. Kan niet wachten om deze full in HQ te horen
.
nu nog Wildstylez - Into The Light en deze jongen is helemaal happy! Overigens voor Gimme Love en Give It Up hetzelfde verhaal!
Oké over een week of 15 dus maar een x een Digital Age tribute maken
.
Lekker trackje, maar kan niet tippen aan z'n voorganger.
Lekker trackje, maar kan niet tippen aan z'n voorganger.
Uit @ tidydigital.com
!!!
Klikje
Edit:
Laat maar die download knopjes staan er bij maar werken niet
dikke faal
Klikje
Edit:
Laat maar die download knopjes staan er bij maar werken niet
Beste DIGI track die ik tot nu toe heb gehoord 
Ik dacht alwrote:Uit @ tidydigital.com!!!
Klikje
Edit:
Laat maar die download knopjes staan er bij maar werken nietdikke faal
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hardstyle met een vleugje trance?
dit is gewoon trance man.

dit is gewoon trance man.