Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Single

Noisecontrollers - What?! (Q087)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q087
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Ik vind het helemaal mooi :D
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Heel vet gedaan! wat een held! :worship:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Eén van de vele parels die gereleased wordt. :worship:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Firetrap wrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
Mee eens
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Intro doet me denken aan de intro van xd
View on YouTube

Verder dikke plaat
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Heel dik dit! Keer weer iets anders! Gelukkig! :bomb:
Hardtraxxer
117 posts member since 2012
last seen Sep 2016
Lyst wrote: De afronding van het laag is niet helemaal goed, waardoor de kick alleen hard lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet zozeer is.
Steffnov wrote:en het NOOOJS! KONTROOWLURS! vind ik eerder storend dan iets anders...
Hier ben ik het wel mee eens. De kick komt hier ook niet goed door, dus het is niet alleen een probleem van Lyst. Ik zie liever tracks als Bottom of the Sea en Cats, Jets en Breaks released...
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Rickzel wrote:ja heel vet ! goed om te zien dat Bas ook de iets hardere kant weer aan het opzoeken is :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:worship:
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
FUCK THE NOISECONTROLLERS!
Wat is dit saai vergeleken met de vorige releases.
lang het niveau niet,
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Zwaar eentonig dit. Zitten wel wat leuke elementjes in die doen denken aan wat ouder werk. Vocals zijn vervelend. NOOOJS! KONTROOWLURS! zoals Steffnov al aangeeft. En hardcore stukje >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Firetrap wrote:
stefaneke wrote:
Firetrap wrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
Firetrap wrote:waar hij goed in is ( euforisch )
Whut xd bedoel je nou dat Bas Oskam geen goede harde platen maken? Terug naar school jij!
Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.
Zoiets verleer je niet :lol:
Op Qlimax zat platen gehoord die er goed hard op klapten.
Met die productie technische kwaliteiten van Bas kan hij, als hij het zou willen, een gigantisch harde track maken.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Sjeeeeeeeeuuuzus wat vet! Kippenvel all the way bij die mid-intro. Wat een sounds, drive en kicks :love: :worship:
Dit gaat live denk ik zo afschuwelijk hard.

Ook niet eens met de mening dat het geforceerd is. Er is niet echt een duister sfeertje gecreëerd of zo, eerder wat blijer juist.
C
Hardtraxxer
157 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Het is toch een preview, de melodie hoor je nog maar voor een stukje... hoe kan je dan oordelen dat het eentonig is? Dit wordt weer een knaller, een wat duistere plaat met een prima melodie. Qlimax knalde hij er anders goed in!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Criticaster wrote:Het is toch een preview, de melodie hoor je nog maar voor een stukje... hoe kan je dan oordelen dat het eentonig is? Dit wordt weer een knaller, een wat duistere plaat met een prima melodie. Qlimax knalde hij er anders goed in!
soundcloud preview
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Wat zitten er weer een stelletje idioten in dit
Topic. Snitch Mp en miljard filmore, donder aub op.

Wat een saai kutnummer trouwens, wanstaltige vocals en een lelijke melodie. Kicks niet bijzonder en die screech is ook niet meer dan middelmatig.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:
Firetrap wrote:
Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.
Zoiets verleer je niet :lol:
Met die productie technische kwaliteiten van Bas kan hij, als hij het zou willen, een gigantisch harde track maken.
Neem het vooral te letterlijk ja :thumbup: waar ik natuurlijk op doel is dat platen als deze, Trick or Treat en Universe was Born (voor mij) in het niet vallen bij Creatures, Night After Night en Sanctus van weleer.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote: Zoiets verleer je niet :lol:
Ik vraag me af of hij wel zo kwalitatief goed is als hij zoiets als Wavolizer - Undetected maakt. Dat lijkt me een stuk moeilijker om af te werken dan een melodie. En zijn afwerking in het laag is niet uitzonderlijk.
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Lyst wrote:Wavolizer - Undetected
:lol: :lol: oh wacht :lol: :lol: :lol:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Lyst wrote:Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
JEFSKI wrote:
Lyst wrote:Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik ben er van overtuigd dat E=NC2 de best geproduceerde track is, en inderdaad beter dan al dat industrial geneuzel wat ik altijd verschrikkelijk leeg vindt klinken.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Steek er geen moeite in joh. :P Velen zien Noisecontrollers als een god dus die gaan hem echt niet afvallen. Onwetendheid alom.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dakpan wrote:
Steek er geen moeite in joh. :P Velen zien Noisecontrollers als een god dus die gaan hem echt niet afvallen.
Als je Noisecontrollers verwisseld met Wavolizer zou ik het ook zo geloven HT kennende, het blijven meningen van personen. Gelukkig is er geen standaard voor kwaliteit, het blijft altijd een kwestie van smaak. ;)
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Als NC zo geweldig is, hoe verklaar je dat stuk rond 0:48 dan? :whistle:
Ooit er over nagedacht dat tracks met veel lage frequenties veel moeilijker te maken zijn omdat die elkaar allemaal in de weg zitten? Bij melodieën die toch meestal hoog zijn heb je daar minder last van. Als ik dan naar artiesten als Hidden of Cubic Nomad luister en ja ook Wavolizer, dan hebben die dat erg goed voor elkaar in hun tracks, waarbij NC nu al in het laag niet uitzonderlijk goed is. Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.