Ik vind het helemaal mooi 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Heel vet gedaan! wat een held! 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Eén van de vele parels die gereleased wordt. 
Mee eenswrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Heel dik dit! Keer weer iets anders! Gelukkig! 
wrote: De afronding van het laag is niet helemaal goed, waardoor de kick alleen hard lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet zozeer is.
Hier ben ik het wel mee eens. De kick komt hier ook niet goed door, dus het is niet alleen een probleem van Lyst. Ik zie liever tracks als Bottom of the Sea en Cats, Jets en Breaks released...wrote:en het NOOOJS! KONTROOWLURS! vind ik eerder storend dan iets anders...
wrote:ja heel vet ! goed om te zien dat Bas ook de iets hardere kant weer aan het opzoeken is
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
FUCK THE NOISECONTROLLERS!
Wat is dit saai vergeleken met de vorige releases.
lang het niveau niet,
Wat is dit saai vergeleken met de vorige releases.
lang het niveau niet,
Zwaar eentonig dit. Zitten wel wat leuke elementjes in die doen denken aan wat ouder werk. Vocals zijn vervelend. NOOOJS! KONTROOWLURS! zoals Steffnov al aangeeft. En hardcore stukje 
Zoiets verleer je nietwrote:Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.wrote:wrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.Whutwrote:waar hij goed in is ( euforisch )bedoel je nou dat Bas Oskam geen goede harde platen maken? Terug naar school jij!
Op Qlimax zat platen gehoord die er goed hard op klapten.
Met die productie technische kwaliteiten van Bas kan hij, als hij het zou willen, een gigantisch harde track maken.
Sjeeeeeeeeuuuzus wat vet! Kippenvel all the way bij die mid-intro. Wat een sounds, drive en kicks
Dit gaat live denk ik zo afschuwelijk hard.
Ook niet eens met de mening dat het geforceerd is. Er is niet echt een duister sfeertje gecreëerd of zo, eerder wat blijer juist.
Dit gaat live denk ik zo afschuwelijk hard.
Ook niet eens met de mening dat het geforceerd is. Er is niet echt een duister sfeertje gecreëerd of zo, eerder wat blijer juist.
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Het is toch een preview, de melodie hoor je nog maar voor een stukje... hoe kan je dan oordelen dat het eentonig is? Dit wordt weer een knaller, een wat duistere plaat met een prima melodie. Qlimax knalde hij er anders goed in!
soundcloud previewwrote:Het is toch een preview, de melodie hoor je nog maar voor een stukje... hoe kan je dan oordelen dat het eentonig is? Dit wordt weer een knaller, een wat duistere plaat met een prima melodie. Qlimax knalde hij er anders goed in!
Wat zitten er weer een stelletje idioten in dit
Topic. Snitch Mp en miljard filmore, donder aub op.
Wat een saai kutnummer trouwens, wanstaltige vocals en een lelijke melodie. Kicks niet bijzonder en die screech is ook niet meer dan middelmatig.
Topic. Snitch Mp en miljard filmore, donder aub op.
Wat een saai kutnummer trouwens, wanstaltige vocals en een lelijke melodie. Kicks niet bijzonder en die screech is ook niet meer dan middelmatig.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Neem het vooral te letterlijk jawrote:Zoiets verleer je nietwrote:
Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.![]()
Met die productie technische kwaliteiten van Bas kan hij, als hij het zou willen, een gigantisch harde track maken.
Ik vraag me af of hij wel zo kwalitatief goed is als hij zoiets als Wavolizer - Undetected maakt. Dat lijkt me een stuk moeilijker om af te werken dan een melodie. En zijn afwerking in het laag is niet uitzonderlijk.wrote: Zoiets verleer je niet![]()
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
wrote:Wavolizer - Undetected
Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahawrote:Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik ben er van overtuigd dat E=NC2 de best geproduceerde track is, en inderdaad beter dan al dat industrial geneuzel wat ik altijd verschrikkelijk leeg vindt klinken.wrote:Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahawrote:Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
Steek er geen moeite in joh.wrote:Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als je Noisecontrollers verwisseld met Wavolizer zou ik het ook zo geloven HT kennende, het blijven meningen van personen. Gelukkig is er geen standaard voor kwaliteit, het blijft altijd een kwestie van smaak.wrote:Steek er geen moeite in joh.wrote:Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.Velen zien Noisecontrollers als een god dus die gaan hem echt niet afvallen.
Als NC zo geweldig is, hoe verklaar je dat stuk rond 0:48 dan?
Ooit er over nagedacht dat tracks met veel lage frequenties veel moeilijker te maken zijn omdat die elkaar allemaal in de weg zitten? Bij melodieën die toch meestal hoog zijn heb je daar minder last van. Als ik dan naar artiesten als Hidden of Cubic Nomad luister en ja ook Wavolizer, dan hebben die dat erg goed voor elkaar in hun tracks, waarbij NC nu al in het laag niet uitzonderlijk goed is. Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.
Ooit er over nagedacht dat tracks met veel lage frequenties veel moeilijker te maken zijn omdat die elkaar allemaal in de weg zitten? Bij melodieën die toch meestal hoog zijn heb je daar minder last van. Als ik dan naar artiesten als Hidden of Cubic Nomad luister en ja ook Wavolizer, dan hebben die dat erg goed voor elkaar in hun tracks, waarbij NC nu al in het laag niet uitzonderlijk goed is. Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.