Gruwelijk dik die climax! Doet me toch een beetje denken aan de oude NC sound.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Vraag me eigen af of er wel een hardcore gedeelte inzit, is het tempo niet gewoon versneld en gepitched omdat het de laatste track van de set was...
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Echt heel vet!

wrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Ga jij dan stoppen met plaatjes draaien, want daar bak je niks van. Laat dat gewoon maar aan mensen over die daar goed in zijnwrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit klinkt echt stukken beter dan de tracks van de 'Raw' artiesten. Niet verschrikkelijk veel schreeches, dikke kicks en een fatsoenlijke melodie!
Serieuze kandidaat voor TOTY 2014!
Serieuze kandidaat voor TOTY 2014!
Wooow heerlijk, volgensmij is dat hardcore gedeelte gepitched en is het bij de release gewoon 150 bpm, maar kan me vergissen!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Spreek voor jezelf.wrote:Kicks komen niet fatsoenlijk door.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Op je pikkie getrapt omdat iemand je mening niet deelt? Ah gossiewrote:Ga jij dan stoppen met plaatjes draaien, want daar bak je niks van. Laat dat gewoon maar aan mensen over die daar goed in zijnwrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
?wrote:Spreek voor jezelf.wrote:Kicks komen niet fatsoenlijk door.
De afronding van het laag is niet helemaal goed, waardoor de kick alleen hard lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet zozeer is. Op 0:48 lopen de tails zelfs door elkaar heen.
Zal wel weer aan mij liggen, maar zo interessant is dit toch niet? Zit allemaal wel aardig in elkaar, maar de kicks zijn niet meer dan aardig, de gebruikte sounds doen mij niks, de melodie die erachter zit is saai en het NOOOJS! KONTROOWLURS! vind ik eerder storend dan iets anders...
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Doet me denken aan oude fusion tracks

Zeker een leuk plaatje maar vind um nou niet zo speciaal zoals sommigen hier
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
mega vet,, Noisecontrollers blijft mij altijd boeien euforisch en deze harde plaat ook weer! Op Qlimax klonk deze live heerlijk. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Geen fuck aan
Nee ben ik het wel mee eens. En die vocals inderdaad.wrote:Zal wel weer aan mij liggen, maar zo interessant is dit toch niet?
het NOOOJS! KONTROOWLURS! vind ik eerder storend dan iets anders...
Maar vind het voor de rest wel een fijn plaatje.
Ja nou je weet maar nooit hoe hoog de kicks gaan bij de mainstream artiesten, maar eerlijk is eerlijk; bij Noisecontrollers zit dat over het algemeen wel goed ja.wrote:Dat zal bij NC niet zo'n probleem moeten zijn.wrote:Klinkt goed, ben alleen benieuwd hoe die pitchkicks klinken in HQ.
Verder:wrote:dat hardcore gedeelte hoeft niet.
Hahaha dat klinkt inderdaad niet helemaal koosjer.wrote: Op 0:48 lopen de tails zelfs door elkaar heen.
Vind het nogal leeg klinken..

Iddwrote:Hahaha dat klinkt inderdaad niet helemaal koosjer.wrote: Op 0:48 lopen de tails zelfs door elkaar heen.
-
S
wrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.
Whutwrote:waar hij goed in is ( euforisch )
Noisecontrollers was al top. Nu Bas er in z'n eentje voor staat wordt het naar mijn mening nog veel beter 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.wrote:wrote:Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.Whutwrote:waar hij goed in is ( euforisch )bedoel je nou dat Bas Oskam geen goede harde platen maken? Terug naar school jij!
Zo, eerste en laatste keer (thuis) luisteren van deze plaat zit erop!!
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Hard!