Last edited by wizzieuploadzz on 13 May 2013 13:40, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Op een hs feest werkt dit niet denk ik, wel gruwelijk dik 
Tsja allemaal leuk en aardig maar je kan er geen fuck mee. Ook totaal niet mijn type muziek dus van mij mogen ze het thuis laten.
Dat stuk vanaf 1:10 is wel heel erg dik! Lekkere track maar laat ze maar weer eens hardstyle maken.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Noisecontrollers 14 maart.......
Havent been updating you much lately. We will make it up. Besides bouncing around we have so much music coming up. Concerning hardstyle 4 new tracks are almost finished. Hang in there.
x
NC
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nieuwe imaginaire collab van Pavelow & NC misschien?
Zoals eerder gezegd klinkt het vanaf 1:10 erg dik in deze kwaliteit, ben benieuwd naar een betere versie. :]
Zoals eerder gezegd klinkt het vanaf 1:10 erg dik in deze kwaliteit, ben benieuwd naar een betere versie. :]
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Vet!!
Geck-o:
Geck-o:
woooow Sway / Kill The Noise - Still Speeding bootleg klinkt heel erg dik!! Die wil ik!
Last edited by jambekkie on 24 Mar 2013 19:48, edited 1 time in total.
Jaa dit was dus die plaat die ik hoorde, vind hem vet en lekker andersch 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
fucking zieke sounds weer die Bas te voorschijn tovert haha
Klinkt echt heeel vet! Je moet er tevens wel van houden
kan me ook voorstellen dat mensen op een hardstyle feest dit niet willen horen 
Wat blijft hij toch een geniale producer!!

Voor wat ik eruit kan halen echt HEEL anders. Moet ik een keertje goed live horen of thuis een keer rustig voor zitten met een goede preview om wat van te maken.
Net op de stream klonk hij wel dik 
T is de laatste tijd juist altijd hetzelfde met dat dubstep. Opzouten. Ga hardstyle maken.wrote:Voor wat ik eruit kan halen echt HEEL anders. Moet ik een keertje goed live horen of thuis een keer rustig voor zitten met een goede preview om wat van te maken.
ik vind het juist wel vet als je tussendoor 1 of 2 van zulke nummertjes er tussen doet 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. 
-
BHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Boejah, wat ging deze hard! Heerlijke drive met de Dupstep bass en die hardstyle kick!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ja want stel je voor dat je in de war zou raken. Kom op zeg, boeiend allemaal.wrote:Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
nope 
Mening bijgesteld: enorm dik op Qapital! Alleen het pure dubstep stuk hoeft van mij niet. Ben niet zo van Kill The Noise.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Het hardstyle stukje bevat wel lekker veel drive.