Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Kill The Noisecontrollers - Still Speedin'
HS Unreleased Single

Kill The Noisecontrollers - Still Speedin'

Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Heerlijk (L)
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 13 days ago
:worship: heerlijk!
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Millard Fillmore wrote:
D2kke_Bleek wrote:Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/
Ja want stel je voor dat je in de war zou raken. Kom op zeg, boeiend allemaal.
Ze hebben een dubstep/style alias, waarom zouden ze die niet gebruiken? Zorgt alleen maar voor onnodige ophef als ze NC als alias zouden gebruiken.

Al vind ik zelf ook dat deze track gewoon onder NC hoort.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
ik vind het maar een enorm gare holle kick om onder dit soort tracks te plaatsen, wellicht had ie me beter gelegen als hier de Pavelow 'dubstyle' kicks hadden onder gezeten die wat meer uitgestrekt zijn... heb echt niks tegen op dit soort tracks, vind het namelijk meestal erg vet maar met deze slaan ze bij mij toch de plank behoorlijk mis
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Jeeezus :woot: wat een gruwelijke track zeg :bomb: ikvind alles vet, dit is denk de eerste hardstyle track waar het dubstep gedeelte gwn kei hard en niet storend is uitgevoerd. tis nog steeds gas.

heel vet gasten
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Ordinary Joe wrote:
Millard Fillmore wrote:
D2kke_Bleek wrote:Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/
Ze hebben een dubstep/style alias, waarom zouden ze die niet gebruiken? Zorgt alleen maar voor onnodige ophef als ze NC als alias zouden gebruiken.

Al vind ik zelf ook dat deze track gewoon onder NC hoort.
Naamsbekendheid ;)
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
Millard Fillmore wrote:
Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Dat je bij een hardstyle feest gewoon Noisecontrollers platen kunt verwachten.
Als ik dubstyle wil horen ga ik wel naar zo'n feestje.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
D2kke_Bleek wrote: Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Ook al houd ik niet echt van dubstep in mijn hardstyle, jij definieert nu dat Noisecontrollers hardstyle zou moeten zijn, terwijl het toch echt de Noisecontrollers zelf zijn die bepalen wat voor act ze zijn. En het lijkt erop dat ze vinden dat ze een act zijn die vooral hardstyle draait, maar af en toe experimenteert met dit soort muziek. Tough cookies. Zij hoeven zich niet te conformeren aan het beeld dat of de verwachtingen die de fans van ze hebben.

Je ziet dat Noisecontrollers ergens draaien? Dan kun je tegenwoordig naast hardstyle ook dit soort platen verwachten. Of je dat meer of minder fan maakt en of dat het meer of minder waarschijnlijk maakt dat je erheen gaat, moet je zelf weten.
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
Meph0 wrote:
D2kke_Bleek wrote: Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Ook al houd ik niet echt van dubstep in mijn hardstyle, jij definieert nu dat Noisecontrollers hardstyle zou moeten zijn, terwijl het toch echt de Noisecontrollers zelf zijn die bepalen wat voor act ze zijn. En het lijkt erop dat ze vinden dat ze een act zijn die vooral hardstyle draait, maar af en toe experimenteert met dit soort muziek. Tough cookies. Zij hoeven zich niet te conformeren aan het beeld dat of de verwachtingen die de fans van ze hebben.

Je ziet dat Noisecontrollers ergens draaien? Dan kun je tegenwoordig naast hardstyle ook dit soort platen verwachten. Of je dat meer of minder fan maakt en of dat het meer of minder waarschijnlijk maakt dat je erheen gaat, moet je zelf weten.
Nou goed, dat is dan ieder zijn mening :P
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik vind persoonlijk dat ik het soms wel verfrissend vind om soms dit soort nummers er doorheen te horen!
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube HQ ;)
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
Volgens mij ben ik een van de weinigen die er echt helemaal niks aan vind.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
su-per-vet :worship: :worship:
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Ik heb niks met deze muziek.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wel leuke track maar ik moet dit soort muziek niet te vaak horen.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
The Venator wrote:su-per-vet :worship: :worship:
Dit
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
The Venator wrote:su-per-vet :worship: :worship:
J
Vet, maar met die artiestennaam ga je aan de haal met de fans die de afgelopen tijd geklaagd hebben over en tegen de Noisecontrollers. En dat vind ik een beetje sneu van deze 'professionele' heren.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Jro_ wrote:Vet, maar met die artiestennaam ga je aan de haal met de fans die de afgelopen tijd geklaagd hebben over en tegen de Noisecontrollers. En dat vind ik een beetje sneu van deze 'professionele' heren.
misschien komt die naam wel gewoon van de kill the noise mix? dit houden ze niet hoor :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Rolofss wrote:Ik heb niks met deze muziek.
J
The Venator wrote:
Jro_ wrote:Vet, maar met die artiestennaam ga je aan de haal met de fans die de afgelopen tijd geklaagd hebben over en tegen de Noisecontrollers. En dat vind ik een beetje sneu van deze 'professionele' heren.
misschien komt die naam wel gewoon van de kill the noise mix? dit houden ze niet hoor :P
Hier is idd een goed gevonden dubbele betekenis van toepassing.
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Iemand die weet wat er met d'n deze gaat gebeuren?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nee anders stond het hier al.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rolofss wrote:Ik heb niks met deze muziek.
Waarom zit je dan op Hardtraxx?
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Je reageert nu wel op een bericht van 10 maanden geleden hè :P.