Wereld plaat!
.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Dat kun je wel zeggen. Wat is deze live ongelooflijk vet. Trouwens ik zie dat mijn topic verwijderd is, zo'n moeite gedaan haha.
Jeezes wat een wereldplaat! live gaat hij zo hard en thuis is die heel relaxed om te luisteren.
Nog nooit (bewust) live gehoord. Jammer, want ik ben vrij positief verrast 
Hele break en climax vanaf 2:00 zijn kippenvel 
Misschien wel 1 van de betere DA tracks die gereleasd zijn denk ik.
View on YouTube
Full
Full
-
D
zoveel Digital Age release die me niet kan bekoren 
-
M
Geweldige track dit!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Na Stardust en Different Story is dit een 3e plek qua DA-releases voor mij 
nooit vaak geluisterd, dus dit is wel een aangenaam nummertje om te luisteren. 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
vind hem zeker geslaagd
Beetje jammer allemaal vindik... Waar is de echte knallende sound van NC heen? 
Zeg niet dat dit een slechte plaat is, maar och, Digital Age trekt me gewoon niet.
Kan het niet beter verwoorden dan dit:
Zeg niet dat dit een slechte plaat is, maar och, Digital Age trekt me gewoon niet.
Kan het niet beter verwoorden dan dit:
wrote: Lijkt wel alsof momenteel kwantiteit boven kwaliteit staat bij DA en met name bij NC
Vind deze anders wel vrij hard. Lijkt me een prima opener voor een dikke beukset, een mooie plaat om op te bouwen naar wat Fusion/Tillt/Theracords/etc., of een mooie plaat voor aan t eind van een wat blijere set.wrote:Beetje jammer allemaal vindik... Waar is de echte knallende sound van NC heen?
Kan het niet beter verwoorden dan dit:wrote: Lijkt wel alsof momenteel kwantiteit boven kwaliteit staat bij DA en met name bij NC
als twee artiesten wekelijks een track willen releasen komt het helaas op kwantiteit aan. beter releasen ze om de drie weken en fixen ze 3x betere nummers. maar zo werkt het dus nietwrote:k zal m iig vaker luisteren dan Give it Up...
maar vind dr weer niet bijzonder veel aan!
Lijkt wel alsof momenteel kwantiteit boven kwaliteit staat bij DA en met name bij NC
Het is echt niet alsof ze elke week een track maken. Ze liepen ver achter met releases en hebben een inhaalpoging gemaakt 10 weken lang. De komende tijd zal er echt langzamer released gaan worden hoor.wrote:als twee artiesten wekelijks een track willen releasen komt het helaas op kwantiteit aan. beter releasen ze om de drie weken en fixen ze 3x betere nummers. maar zo werkt het dus nietwrote:k zal m iig vaker luisteren dan Give it Up...
Lijkt wel alsof momenteel kwantiteit boven kwaliteit staat bij DA en met name bij NC
Dikke track, hij doet me denken aan Dancing Machine, of ben ik de enige 
-
SHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Hoe weet jij dan dat ze hun best er niet op doen? Vind dat zo'n nutteloze opmerking. Zoals PMXMRS al zegt hadden ze al flink wat tracks af, denk niet dat ze in dit tempo door releasen, of er moeten nog artiesten bijkomen.wrote:als twee artiesten wekelijks een track willen releasen komt het helaas op kwantiteit aan. beter releasen ze om de drie weken en fixen ze 3x betere nummers. maar zo werkt het dus nietwrote:k zal m iig vaker luisteren dan Give it Up...
Lijkt me wel, een label met maar twee artiesten is wel heel weinig. Vergeleken met scantraxx.... Maar verder vind ik het niet echt heel speciaal nummer. Klinkt wel lekker en is ook wat harder.
Je houdt ook niet op hewrote:Misschien wat Pavelow volgende week ?
Track is weer vreselijk overrated, 2e climax is wel vet.
-
R
Vind niet veel aan, alleen de bass is lekker!