Ik zag het net pas anders had ik wel eerder gereageerd. Hoop dat Bas er nog op terugkomt 
heel mooi voor je.. blijven lachenwrote:Moet soms zo lachen om Darkestsymphony
heel mooi voor je.. blijven lachenwrote:Moet soms zo lachen om Darkestsymphony
Of je kan proberen wat nuttigere posts neer te plempen ipv steeds dezelfdewrote:heel mooi voor je.. blijven lachenwrote:Moet soms zo lachen om Darkestsymphony
waarom zou ik ik precies hetzelfde typen als ik dezelfde mening heb? is toch dubbelop? kan ik net zogoed Quote!wrote:Of je kan proberen wat nuttigere posts neer te plempen ipv steeds dezelfdewrote:heel mooi voor je.. blijven lachenwrote:Moet soms zo lachen om Darkestsymphony
heb je gelijk in.. voortaan zou ik me mening in eigen woorden brengenwrote:Niet mee eens. Heb ook vaak genoeg dezelfde mening als iemand anders maar weet het dan toch anders te verwoorden. Maakt het forum weer wat intessanter om te lezen.
wrote:heb je gelijk in.. voortaan zou ik me mening in eigen woorden brengenwrote:Niet mee eens. Heb ook vaak genoeg dezelfde mening als iemand anders maar weet het dan toch anders te verwoorden. Maakt het forum weer wat intessanter om te lezen.beter ?
Lol ja want dat betekent dat je gewoon geen antwoord weet op de reactie en er echt dagen / nachten ove rmoet nadenken!wrote:Jullie moesten wel even nadenken over een antwoord hè jongens!

Haphaphapwrote:Lol ja want dat betekent dat je gewoon geen antwoord weet op de reactie en er echt dagen / nachten ove rmoet nadenken!wrote:Jullie moesten wel even nadenken over een antwoord hè jongens!
Ook echt tinypic gebruiken he, held!wrote:Lol ja want dat betekent dat je gewoon geen antwoord weet op de reactie en er echt dagen / nachten ove rmoet nadenken!wrote:Jullie moesten wel even nadenken over een antwoord hè jongens!
Absoluut met je eens!wrote:Wow, zie nu pas wat er allemaal voor shit in dit topic gepost is. Jammer! Innovatieve en kwalitatieve plaat wat mij betreft!