Jup. So High is leuk, maar om deze nou de hemel in te prijzen.wrote:Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- So HighYouTube
Source: twitter.com
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Dit doe je gewoon expresswrote: En voor alle rebellen die dit kut vinden: Ik heb medelijden met jullie.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ik heb respect voor deze plaat, als je deze melodie op je 14e bedenkt en nu eindelijk kan uitwerken tot een track , echt vet gedaan bas!! , dus de releases op digi gaan weer verder 
Omdat het niet zomaar een trance melodietje is. Ik ken echt maar weinig melodieen zo sterk. Overigens brengen happy hardcore achtige vocals ook een bepaald gevoel mee dat je niet vaak in hardstyle tegenkomt.wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Het zou wel belachelijk zijn als deze track alleen gereleased zou worden...
Beter komen die wildstylez releases ook snel dan. Ik wacht al zo lang op lonely binnenkort hoeft het niet meer..
Pillars of creation mogen ze dr ook wel bij doen
Pillars of creation mogen ze dr ook wel bij doen
-
P
Grandioze plaat! Als ik deze hoor stijg ik op 
-
J
Is die er al dan? Kan de link niet openen...
Nee, releasedatum staat er duidelijk bij: 14-02-2012. Overmorgen duswrote:Is die er al dan? Kan de link niet openen...
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
zelf ge edit? vorige zagen dr zo uit 

-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Als je ff op die link van djshop.de had geclicked had je kunnen zien dat ze de art veranderd hebben en de bovenstaande album art gewoon de goeie iswrote:zelf ge edit? vorige zagen dr zo uit
@Wildstylerzwrote:Als je ff op die link van djshop.de had geclicked had je kunnen zien dat ze de art veranderd hebben en de bovenstaande album art gewoon de goeie iswrote:zelf ge edit? vorige zagen dr zo uit
Zou jij toch moeten weten, het is tenslotte je eigen label...
Helemaal met je eens. Gister weer gehoord maar ik kan echt helemaal niets met dit nummer...wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
lui 
Ik vind 't wel een leuk nummer, maar dat ontzettende speciale gevoel en alles merk ik ook nog niet zowrote:Helemaal met je eens. Gister weer gehoord maar ik kan echt helemaal niets met dit nummer...wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
YEAAAAHHH!! Eindelijk!
Voor zover ik me kan herinneren schoten de eerste 5 platen wel op met releasen op Digital Age.
Hopelijk gaat het ook zo met het Album en de laatste paar Wildstylez tracks

Voor zover ik me kan herinneren schoten de eerste 5 platen wel op met releasen op Digital Age.
Hopelijk gaat het ook zo met het Album en de laatste paar Wildstylez tracks
wrote:
10 weken lang elke week 1 plaat :p (volgens mij)
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Vanwege vertraging in het proceswrote:wrote:
10 weken lang elke week 1 plaat :p (volgens mij)
Ongelofelijk goede plaat. Ontzettend meeslepend, knap in elkaar gestoken.
Wil ik heel graag hebben!
Ik ook nog 1 dagjewrote:Ongelofelijk goede plaat. Ontzettend meeslepend, knap in elkaar gestoken.
Meen je dat echt? Ik ken alleen een deel van de hardtrance, maar ik kan daar al zo tig melodieën opnoemen die sterker zijn dan deze.wrote:Omdat het niet zomaar een trance melodietje is. Ik ken echt maar weinig melodieen zo sterk. Overigens brengen happy hardcore achtige vocals ook een bepaald gevoel mee dat je niet vaak in hardstyle tegenkomt.wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Smaak blijft altijd een rol spelen, ik denk dat melodieeen aan de kazige kant mij een stuk meer doen dan jou en andersom met simpele melodieeen. Maar toch, als je er een paar weet te noemen, graagwrote:Meen je dat echt? Ik ken alleen een deel van de hardtrance, maar ik kan daar al zo tig melodieën opnoemen die sterker zijn dan deze.wrote:Omdat het niet zomaar een trance melodietje is. Ik ken echt maar weinig melodieen zo sterk. Overigens brengen happy hardcore achtige vocals ook een bepaald gevoel mee dat je niet vaak in hardstyle tegenkomt.wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.