Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Noisecontrollers - So High
HS Single

Noisecontrollers - So High (DIGI011)

Label
Digital Age
Catalogue number
DIGI011

Source: twitter.com

Hardtraxxer
108 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Horen jullie ook niet tijdens het nummer; Verassing ? :P
Super dikke track trouwens, bijna geen woorden voor ^^
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Toen ik hem hoorde op Qountdown en XQ Noisecontrollers is ie live nog veel vetter! Zoveel energy komt erin los.. ik ga dan echt helemaal uit mn naad!
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Grudgie wrote:Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Toen ik hem hoorde op Qountdown en XQ Noisecontrollers is ie live nog veel vetter! Zoveel energy komt erin los.. ik ga dan echt helemaal uit mn naad!
Volgens mij vind jij hem goed :P
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
BuzzLightyear wrote:
Grudgie wrote:Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Wat heeft het verraden? :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Grudgie wrote:
BuzzLightyear wrote:

Wat heeft het verraden? :lol:
Image
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wat een topplaat! :worship:
Valt niks meer over te zeggen ..
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
superheerlijke plaat, kan er niets anders van maken :love: :drool: :thumbsup: (L)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 minutes ago
Geweldig nummer :worship: Heerlijke sfeer, heerlijke gevoelsplaat. Zit voor mij net onder het niveau van E=NC2 en Universe Was Born.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een inspiratieloze melodie seg :/
hihi
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
De beste plaat van Noisecontrollers ooit als je het mij vraagt :worship: . Geweldige melodie en heel veel energie zit er in deze track :loving: . Ik had eigenlijk gedacht dat deze op een van de album samplers zou komen, maar hij komt verrassend vroeg!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Episch (L)

Heb nog nooit zo genoten van een track op een feest als van deze op Fusion of Dance afgelopen december, toen ik hem voor het eerst hoorde, zelfs verschillende keren Who Wants This of D.O.N.K.E.Y. om maar wat te noemen konden er niet tegen op :worship:

Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon. En voor alle rebellen die dit kut vinden: Ik heb medelijden met jullie.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote: Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon.
Geen tranen? :list: :list:

Huilen zal je!!
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Pommer wrote:Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon.
Haha dat herken ik ook bij deze track, wat een gevoel zeg, onbeschrijfelijk (L)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Daveytl wrote:
Pommer wrote: Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon.
Geen tranen? :list: :list:

Huilen zal je!!
*zet so high op* weeeeeeh weeeeeeh :cry:

Ik vind het trouwens wel jammer van de vocals in de intro, daar begin ik me nu toch echt een beetje aan te irriteren. Eigenlijk het enige minpuntje aan deze track.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Heeeerlijk nummer dit, en komt ook nog snel uit. (L)
A
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen May 2012
In 1 woord: Geweldig!
J
Heerlijk, krijgen we zeker elke week een release? :love:
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ik mag wel hopen trouwens dat de Wildstylez releases dan ook komen, want Lonely en Shadow duren wel heel lang nu.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Wat een track!!! :love: :thumbsup:.
Op Qountdown gehoord, en hoe episch was dat :worship:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
:loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Te vet :D!
Komt in men Top 10 van melodieuze platen van dit jaar dat staat vast :D
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
verrassend :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Lyst wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
ik ben het gewoon voor het eerst een beetje met je eens denk . altans, ik vind het een goed nummer. Maar veel meer ook niet . (kan ook komen omdat ik hem te vaak heb gehoord) maar ik denk dat die wel erg gehypt wordt. die melodie vindt ik goed maar niet heel bijzonder.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Lyst wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Agreed.
emmerick wrote:ik ben het gewoon voor het eerst een beetje met je eens denk . altans, ik vind het een goed nummer. Maar veel meer ook niet . (kan ook komen omdat ik hem te vaak heb gehoord) maar ik denk dat die wel erg gehypt wordt. die melodie vindt ik goed maar niet heel bijzonder.
Vooral dit inderdaad. Zoals ik al eerder zei vind ik het wel een erg fijne plaat (qua melodie), maar zó extreem geweldig vind ik hem nou ook weer niet.. Daarnaast heb ik hem al best vaak te horen gekregen dus het 'speciale' is er voor mij alweer af :P