Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 4 tracks

Noisecontrollers - Sanctus (FUSION051-5)

Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
De aankondiging stond als laatste op eind April/begin Mei. Jammer dat ze zo weggedrukt zijn door de Zany vinyls, maar dat kan nou eenmaal gebeuren, deze waren zelf ook wat laat, vandaar.

Ik hoop maar dat ze gauw uitzijn, scheelt in de verkoopcijfers en dan kunnen de Noisecontrollers zelf ook weer 4 andere platen draaien ipv de 9 vaste die ze nu van zichzelf hebben :).
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Duurt inderdaad erg lang, doordat de nummers al op albums staan heb ik ook weinig interesse bij deze release.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Duurt heel erg lang, arjan zei tegen mij dat het begin mei zou worden, ik hoop dat hij gelijk heeft. En Yellow Minute is echt gruwelijk, wat een dikke plaat!
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Lekkere plaatjes :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Baso schreef:
Hi all,

first of all my opology for the delay of the nc-vinyl. The whitelabels are already there so it should not take long. I also want to agree that the release should have been there sooner. We are working on it.

Concerning hocus pocus and night after night. Those tracks are pretty old and we dont even play it anymore. Still great people like it. Im thinking of uploading the tracks for you as soon our site is finished.

Everybody thanks for support!,

Grz, Baso
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
whitelabels?

zijn dat lege vinyls ofzo?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ravenwood wrote:whitelabels?

Geedrukte vinyls zonder label.. Dus die hebben geen officieel labeltje (middenstukje van een vinyl). Soms worden ze ook zo uitgebracht, echter deze doen dat niet. Het geeft wel aan dat ze al aan het drukken zijn, kwestie van weekje of 1 a 2 hoop ik zo.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
rond 25 mei, want dan komen ze wss op WEB, stond op dat topic van zo'n CD
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
het feit vn night after nicht en hocus pocus zie ik ook wel zitten :)
ik hoop dat ze gewoon te koop worden aangegeven en niet zomaar vrij weggegeven worden (anders heeft iedereen ze en dan is er ook niets aan)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
RandM wrote:het feit vn night after nicht en hocus pocus zie ik ook wel zitten :)
ik hoop dat ze gewoon te koop worden aangegeven en niet zomaar vrij weggegeven worden (anders heeft iedereen ze en dan is er ook niets aan)
De helft van de mensen heeft ze ook al lang, dankzij het internet...
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
En de gene die netjes wachten op de legale webjes of vinyl staan dalijk met legen handen. ;)

met een excuus van NC; 'iedereen had de gelekte versies al dus we zagen een release niet meer zitten' of iets in die richting.
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
Khadber wrote:
RandM wrote:het feit vn night after nicht en hocus pocus zie ik ook wel zitten :)
De helft van de mensen heeft ze ook al lang, dankzij het internet...
mja ook weer waar
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
leven het internet en degene die alle tracks laten lekken stelletje pieppieppieppieppiep leuk voor de artiesten al hun tracks jatten en op internet plaatsen eigelijk zoude ze gewoon voor de rechter moeten worden gesleept en dan :list: :nono: met veel :mad: mensen in de zaal
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Khadber wrote:
Ravenwood wrote:whitelabels?

Geedrukte vinyls zonder label.. Dus die hebben geen officieel labeltje (middenstukje van een vinyl). Soms worden ze ook zo uitgebracht, echter deze doen dat niet. Het geeft wel aan dat ze al aan het drukken zijn, kwestie van weekje of 1 a 2 hoop ik zo.
Wat is eigenlijk van die whitelabels? Om weg te geven aan bevriende DJs ofzo?
Donateur
1973 posts member since 2008
Sunboom wrote:Wat is eigenlijk van die whitelabels? Om weg te geven aan bevriende DJs ofzo?
Worden vaak uitgegeven aan platenzaken, zodat zij samples kunnen maken voor de webshop. Ook worden ze idd weggegeven aan bevriende, bekende dj's die de vinyl mogen promoten. Heb zelf bv. een whitelabel van de Zany Sampler 3 ;)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
1 juni ;)

Gelukkig heeft het maar 7 maanden geduurt xd
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Arthurhoihoi wrote:1 juni ;)

Gelukkig heeft het maar 7 maanden geduurt xd
Hahah xd
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
laat maar

http://www.freaky.nl/cms/shopprodukt/30 ... Minute.htm" target="_blank" rel="nofollow
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
1 juni ben ik jarig :D fijn dat de release datum bekend is, kijk er naar uit :thumbup:
H
Hardtraxxer
604 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Uitgesteld naar 8 Juni

Bron: Freaky!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
jezus nog langer, damn wat is het probleem van fusion :S
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
volgens mij zijn fusion en scantraxx geswitched fusion stelt nu vaak uit en komt laat met releases terwijl scantraxx naar mijn idee nu wel sneller gaat met de releseases :P
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Dj rudestylez wrote:volgens mij zijn fusion en scantraxx geswitched fusion stelt nu vaak uit en komt laat met releases terwijl scantraxx naar mijn idee nu wel sneller gaat met de releseases :P
Haha, inderdaad ja!
M
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2009
last seen Nov 2009
maareh... wtf. ik heb de Revo Is Here/Sanctus vinyl allang hiero liggen?
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
iligaal gedownload zeker?