Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Noisecontrollers - Sanctus (Radical Redemption Remix)

P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Artiest: Noisecontrollers
Track(s): Santus (Radical Redemption Remix)

Sample/video:
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Klinkt echt dik, lijkt wel heel veel op het origineel hij had misschien wat meer variatie kunnen brengen in de melodie, maar toch ook weer goed dat de melodie intact is gebleven. Ben echt benieuwd naar hq
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Klonk heel vet live en idd goed van hem dat hij de melodie intact heeft gelaten. :)
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Klinkt idd best goed :D
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
juist vet dat hij de melodie intact heeft gehouden! :thumbsup:
zal orgineel niet overtreffen
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Het origineel is echt baas.
Pluspunt dat de melodie intact gebleven is.
Ben benieuwd!
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Zo in deze kwaliteit vind ik het nergens naar klinken. Hoop dat hij hem zaterdag op dreamfield draait
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Drive :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Drive komt omdat het bpm op +10 minstens ligt.
De zoveelste 150 BPM hardcore Remix denk ik.
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Grote NC fan, normaal geen Radical fan.. Maar man wat is dit een bazenplaat zeg!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Broken Balance wrote:Drive komt omdat het bpm op +10 minstens ligt.
Onzin. Drive zit hem naar mijn inziens in de melodie/synth en de kickrolls.
Broken Balance wrote:De zoveelste 150 BPM hardcore Remix denk ik.
Ook onzin.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Duruz wrote:
Ook onzin.
Dat eerste moet maar blijken uit de normale HQ preview.

Maar dat 2e is wel zo. Gewoon de zoveelste halve hc RR track alleen dan met de melodie van NC.
Snap nog steeds niet dat deze gast gewoon niet een sublabel onder MOH begint.
Want hij begint al met ,soort van, hun stijl en gaat ook steeds meer die kant op.
Last edited by Broken Balance on 18 Jun 2014 09:50, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen Apr 2015
Waar is deze nog meer gedraaid..? Komt me verschrikkelijk bekend voor! :/
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Broken Balance wrote:
Duruz wrote:
Ook onzin.
Dat eerste moet maar blijken uit de normale HQ preview.

Maar dat 2e is wel zo. Gewoon de zoveelste halve hc RR track alleen dan met de melodie van NC.
Snap nog steeds niet dat deze gast gewoon niet een sublabel onder MOH begint.
Want hij begint al met ,soort van, hun stijl en gaat ook steeds meer die kant op.
minus is more is toch praktisch een sub label van MOH -.-
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Als je het helemaal terug rekent. Dan is MiM inderdaad naar zijn huidige status geholpen door Angerfist.

Want Angerfist maakte Crucifier aka Crypsis groot toen hij bij zijn live act in zat, geholpen met produceren e.d. geloof ik, en daaruit is Crypsis gekomen
Vervolgens heeft heel MiM zich aan de stijl van Crypsis aangepast na een korte tijd en hij gebruikte gewoon de hardstyle versie van Angerfist z'n toenmalige soundbank. Hetzelfde doen RR en de nieuwe artiesten met zo'n kick een beetje met de huidige Angerfist soundbank, als je naar From The Blackness, Burn This MF Down, Street Fighter e.d. kijkt.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Maakt toch allemaal geen fluit uit, als de muziek maar vet is en ik houd hier wel van :woot:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Broken Balance wrote:Als je het helemaal terug rekent. Dan is MiM inderdaad naar zijn huidige status geholpen door Angerfist.

Want Angerfist maakte Crucifier aka Crypsis groot toen hij bij zijn live act in zat, geholpen met produceren e.d. geloof ik, en daaruit is Crypsis gekomen
Vervolgens heeft heel MiM zich aan de stijl van Crypsis aangepast na een korte tijd en hij gebruikte gewoon de hardstyle versie van Angerfist z'n toenmalige soundbank. Hetzelfde doen RR en de nieuwe artiesten met zo'n kick een beetje met de huidige Angerfist soundbank, als je naar From The Blackness, Burn This MF Down, Street Fighter e.d. kijkt.
was het niet juist andersom? dat Crypsis juist Angerfist leerde produceren etc en daarom ook destijds een duo was tijdens de liveact ofzo? ik geloof dat ooit in een interview gezien te hebben?
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Origineel is een ontzettend bazennummer, maar dit klinkt ook zeker niet verkeerd. Ben benieuwd naar betere kwaliteit.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zin wrote:
Broken Balance wrote:Als je het helemaal terug rekent. Dan is MiM inderdaad naar zijn huidige status geholpen door Angerfist.

was het niet juist andersom? dat Crypsis juist Angerfist leerde produceren etc en daarom ook destijds een duo was tijdens de liveact ofzo? ik geloof dat ooit in een interview gezien te hebben?
Angerfist is volgensmij wel een stukje ouder dan Crypsis. Angerfist is bijna 34 en Crypsis is zo'n 5 jaar jonger.
Dat betekend dat tegen de tijd dat Angerfist begon (2001 eerste release en toen hij 16 was begon hij met produceren) Crypsis nog maar 11/12 was. Dus dat lijkt me sterk en Danny produceerde altijd solo, behalve bij Bloodcage, daar kreeg hij hulp van de huidige DJ die Bloodcage doet (voor inspiratie vooral).

EN Crucifier had zijn eerste release met, jawel, Angerfist (Angerfist & Crucifier - Broken Chain) dus het lijkt me dat Danny het Grzegorz heeft geleerd of in iedergeval heeft geholpen.
En ik weet wel zeker dat Danny het niet van hem heeft geleerd omdat Crucifier pas later bij Angerfist LIVE kwam geloof ik.

En het Duo wat jij bedoelde is niet met Crypsis maar met MC Prozac. Later nodigde hij altijd vrienden uit om mee te doen. Wat Crypsis dus was (En Radical Redemption ook geloof ik)
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Broken Balance wrote:
Zin wrote:

Angerfist is volgensmij wel een stukje ouder dan Crypsis. Angerfist is bijna 34 en Crypsis is zo'n 5 jaar jonger.
Dat betekend dat tegen de tijd dat Angerfist begon (2001 eerste release en toen hij 16 was begon hij met produceren) Crypsis nog maar 11/12 was. Dus dat lijkt me sterk en Danny produceerde altijd solo, behalve bij Bloodcage, daar kreeg hij hulp van de huidige DJ die Bloodcage doet (voor inspiratie vooral).

EN Crucifier had zijn eerste release met, jawel, Angerfist (Angerfist & Crucifier - Broken Chain) dus het lijkt me dat Danny het Grzegorz heeft geleerd of in iedergeval heeft geholpen.
En ik weet wel zeker dat Danny het niet van hem heeft geleerd omdat Crucifier pas later bij Angerfist LIVE kwam geloof ik.

En het Duo wat jij bedoelde is niet met Crypsis maar met MC Prozac. Later nodigde hij altijd vrienden uit om mee te doen. Wat Crypsis dus was (En Radical Redemption ook geloof ik)
Aha oke ;) weer wat geleerd haha :p
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Gaan we weer.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
heerlijke remix zo te horen, die 2e climax :drool:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
@Broken Balance

Duidelijk verhaal ! doet er verder niet heel veel toe natuurlijk, maar je bent wel goed op de hoogte :P
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Wat geweldig dat hij deze grens opzoekt!!! De oude duistere nc onder de loep nemen en een radical twist aan geven. Je weet dat je al een dijk van een plaat hebt, dit kan alleen maar gaver worden!!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Juist niet imo.