Heb 'm binnen + t-shirt
En nu ik de cover lees heeft Bas 12 van de 21 zelf geproduced incl: Moonraker
Als het vet klinkt, wat kan jou 't dan schelen wat voor naam ze ervoor zetten?wrote:Heb 'm binnen + t-shirt![]()
Je verhaal zorgt ervoor dat ik nog ongeduldiger zit te wachten hahawrote:Versie van die ene site is sinds gisternacht binnen met die irritant korte radio edits en een lange mix zonder cue file. Hopelijk heeft Freaky vandaag de CD binnen, dan ga ik er straks ff langs voor de echte. De mix luistert ZO lekker weg, en heb dan ook meteen langere losse tracks. Vind dit echt een heel sterk album - sta er zelfs van versteld hoe goed de mindere tracks klinken (Move Your Body etc.) als je ze in zo'n mix hoort. Enig minpunt is dat de Gimme Love Edit een beetje gehaast in elkaar zit volgens mij, al is er sinds de 1e versie wel wat veranderd geloof ik? Beetje abrupt op een paar plekken, en de oudere kicks vind ik gewoon vetter. Wel vet dat er een wat meer volle climax in zit die niet in het origineel zit.
Ik moest lachenwrote: in de bus lekker er op spacen
Op een nuchtere manierwrote:Ik moest lachenwrote: in de bus lekker er op spacen
Ziet er netjes uitwrote:Yeeeee!
fotot
X2 Damn wat een fijn album!wrote:Het niet luisteren naar de nummers heeft zich beloond: Wat een bazen cd!!
niet, was voor mij ook een aangename verassing dat hij erbij zat!Hoe weet je eigenlijk of je wel/geen poster erbij krijgt?
De prijs is 14,99 als je binnen de 100 zit, daarna veranderd de prijs in 17,99 toch?wrote:Hoe weet je eigenlijk of je wel of geen poster bij krijgt?Vraag me nu dus af of ik wel bij die eerste 100 zat
x2, Zit er eigelijk een code bij de cd? Zoals wel vaker, dat je die moet invoeren op hun site en dan de gratis tracks kan downloaden?wrote:Nu benieuwd welke gratis tracks ze vrijgeven...
Mocht dat zo zijn ga ik hem direct halen.wrote:x2, Zit er eigelijk een code bij de cd? Zoals wel vaker, dat je die moet invoeren op hun site en dan de gratis tracks kan downloaden?wrote:Nu benieuwd welke gratis tracks ze vrijgeven...