Geluid kei hard aan en los ofja los... Gewoon luister plezier
wrote:Geluid kei hard aan en los ofja los... Gewoon luister plezier
wrote:Geluid kei hard aan en los ofja los... Gewoon luister plezier
Sorry op deze manier zal ik jou niet van de troon Grappigste member afstotenwrote:wrote:Geluid kei hard aan en los ofja los... Gewoon luister plezier
Gelukkig zijn de nummers in de continuous mix en dus op de cd wel langer dan die radio edits. Ik hoop hem morgen op tijd in de bus te hebben, dan kan ik hem 's middags nog meenemen naar studie.wrote:hij is binnen! wat een onwijs korte nummertjes zijn het uiteindelijk geworden
Ja ok maar misschien voor de mensen die hem nog niet haddenwrote:waarom previews hij is al uit hoor![]()

HJsplit!wrote:Hij kan de bestanden niet uitpakken
Nouja, dan maar wachten tot de cd er is morgen en ze op m'n pc zetten
Je kan ook gewoon zeggen dat je hem van 'die ene' website hebt gehaald, en dat je sowieso nooit iets koopt.wrote:HIJ IS UIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT op de japanse iTunes !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ook! Hopelijk krijg ik 'm vandaag/morgen nogwrote:Ik ben benieuwd hoe snel Hardstyle.com is!
Gisteren hebben ze alles verstuurd. Daaronder versta ik dat ze gisteren alles aan TNT/ander postorder bedrijf overgedragen hebben. Het grootste gedeelte zou dan vandaag het pakketje moeten ontvangenwrote:Ik ook! Hopelijk krijg ik 'm vandaag/morgen nogwrote:Ik ben benieuwd hoe snel Hardstyle.com is!
gewoon legaal hoor, voor eigen gebruik Altans en dat je het download betekent nog niet dat hij nooit iets koopt. like=buywrote:Je kan ook gewoon zeggen dat je hem van 'die ene' website hebt gehaald, en dat je sowieso nooit iets koopt.wrote:HIJ IS UIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT op de japanse iTunes !!!!!!!
![]()
![]()
![]()