Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Destroyer Of WorldsYouTube
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Hele vette artwork vind ik ! 
-
J
Ik geef niks om artwork, maar dit .......

-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dit is nou genieten.
Zowel artwork als de plaat.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Dit moet wel een van de beste releases worden van het jaar

-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Kunst van de bovenste plank! 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Vorige jaar flikte Noisecontrollers het om een van de betere mainstream te maken (Pillars of Creation / So High).
Dit jaar doen ze het gewoon weewr opnieuw wat een heerlijke track
Dit jaar doen ze het gewoon weewr opnieuw wat een heerlijke track
-
J
Voor mij is deze tot nu toe plaat van het jaar 
Beste mainstream plaat sinds tijden, wat een gevoel zit hierin. Ben de laatste tijd niet heel erg bezig met de mainstream, maar hier kreeg ik gewoon bijna tranen van. Zo mooi, en zo veel gevoel. 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een ontroerende en meeslepende melodie
Kippenvel letterlijk over heel mijn lijf. Om van te huilen gewoon, zo prachtig. Hulde voor Bas Oskam, wát een toevoeging aan de scene is deze man zeg. Ik denk zelfs dat wereldwijd er maar weinig producers zijn die aan zijn niveau ook maar kunnen tippen. 
-
J
True that, denk ook wel dat hij tot een van de beste behoordwrote:Wat een ontroerende en meeslepende melodie![]()
Kippenvel letterlijk over heel mijn lijf. Om van te huilen gewoon, zo prachtig. Hulde voor Bas Oskam, wát een toevoeging aan de scene is deze man zeg. Ik denk zelfs dat wereldwijd er maar weinig producers zijn die aan zijn niveau ook maar kunnen tippen.
Jij weet mijn gevoel perfect te beschrijven met deze plaat...wrote:Een meesterwerk. Zoveel gevoel, prachtige vocals, meeslepende melodie en zweverige synth. Voor mij een nieuwe mijpaal in hardstyle dit. Het genre is zo ver gekomen dat het zelfs kan ontroeren.
Gelukkig komen er eens in de zoveel tijd dit soort platen uit waar de over je hele lijf kippenvel van krijgt
Prachtig
Ben ik nou één van de weinige die hier niks aan vind? De kicks zijn wel prima maar ik vind die melodie zo ontzettend zeurderig.
Totaal niet mijn voorkeur dit.
Doe mij maar Break The Show of Experience The Beyond.
Doe mij maar Break The Show of Experience The Beyond.
Oh nou dan vind ik het toch maar wel heel vet enzo!wrote:Ja.wrote:Ben ik nou één van de weinige die hier niks aan vind?
Deze plaat nu drie keer aandachtig zitten luisteren. En het doet me helemaal niks.
Ik vind dit gewoon slaapverwekkend. 
Wat een waanzinnige artwork! Past ook wel bij deze topplaat!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ik vind het ook geen feestnumer maar wel heel mooi qua emotie verwerking. Zeker ook als je de achtergrond van de track/lyrics kent.wrote:Deze plaat nu drie keer aandachtig zitten luisteren. En het doet me helemaal niks.Ik vind dit gewoon slaapverwekkend.
Krijg hier zo'n geweldig gevoel van. niet perse zomers ofso, maar gewoon
en wat Meph0 al zei op pagina 1. Hardstyle kan ontroeren