Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 51 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
HS Single

Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds (Q074)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q074
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
wootum wrote:Had echt een totaal ander nummer verwacht met zo'n titel.
Had idd toen ik hem in de hws tl zag ook een raw nummer verwacht. Maar dat maakt hem niet minder vet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
echt een geweldige track! wat een sfeer, je kan veel zeggen over de Noisecontrollers, maar van "de grote 3" vind ik Bas Oskam wel de enige die zijn talent keer op keer weer laat zien, echt heel goed :thumbsup:
T
Hardtraxxer
73 posts member since 2012
last seen Sep 2025
Wel een vette tracj. Denk alleen dat dit een deuntje is wat saai gaat worden als je hem vaker hoort.. Ik had ook een ander nummer verwacht met die titel.

Toch wel een heerlijk plaatje dit :worship:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
wootum wrote:Had echt een totaal ander nummer verwacht met zo'n titel. Voor de rest doet ie me ook helemaal niks, vind hem verschrikkelijk saai overkomen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zooooo baas dit :worship:

Die vocals en die break zijn echt fantastisch.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ziekelijk hoe vet dit is, heerlijke melodie en vette vocals.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Doe mij Timeless maar.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Geweldige track weer.
Hoop alleen dat Trick Or Treat en Feel So Good ook een keer komen.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Noisecontrollers :cry: wat is er gebeurt? Nu hun album opeens heel veel prutmuziek maken... Break the show, sludge, feel so good en the theme remix kon ik wel waarderen maar de rest is echt vreselijk. Dit nummer ook weer.
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
Die sfeer in de break :loving: Verder ook een prima plaat, vooral een luisterplaatje maar wil m toch graag wel een keer op een feest horen ^^
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Pommer wrote:Ik vind er dus geen zak aan, samen met Trick or Treat twee mindere platen na lange tijd. Ik had liever Why So Serious eerst gehad.
Voor mij zijn deze twee platen (Destroyer of Worlds en Trick or Treat) juist de platen die mijn interesse in Noisecontrollers weer nieuw leven in blaast.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
gevoel in destroyer of worlds is wel geniaal weer hoor ala pillars of creation :worship:
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
ik snap niet hoe ze zoveel kwaliteit in zo'n korte tijd uit de studio kunnen stampen.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Meph0 wrote:Een meesterwerk. Zoveel gevoel, prachtige vocals, meeslepende melodie en zweverige synth.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
JVDM wrote:Doe mij Timeless maar.
Wat heeft Timeless hier mee te maken?
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Het zit weer erg goed in elkaar, maar weet mij niet te raken. Net als The Theme Remix vind ik er weinig aan. Trick Or Threat en Why So Serious vind ik dan weer wel heel gaaf, hopelijk komen die hier nog bij/ook snel uit.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Betrap mezelf er op dag ik hem al 2 dagen aan het grijs draaien ben, toch wel een leuke plaat :)
M
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2011
last seen Oct 2014
goeie track
noisecontrollers maken zeker vette tracks de laatste tijd maar aan de kick bij deze track mogen ze wel wat veranderen. ik vind het een beetje flauw
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
:worship:

Elke keer dat ik hem luister wordt hij weer een stukkie beter.
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Hmm.. Ik weet het niet, hij pakt me nu ik hem voor de eerste keer luister niet echt. Maar dat was bij The Theme Remix ook het geval, dus miss moet ik hem wat vaker luisteren. Maar ik zit op het moment meer uit te kijken naar Feel So Good, Why So Serious en nog het meest naar Trick or Treat .. Damn wat een plaat! :drool:
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
En dus alleen Destroyer Of Worlds, geen andere platen. Staat genoteerd!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
24-6-2013 wordt dus een heerlijk mainstream dagje! D-Block & S-te-Fan release en deze heldige plaat, wat een gevoel zit hier in, kolere :worship:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Leonidas wrote:Noisecontrollers :cry: wat is er gebeurt? Nu hun album opeens heel veel prutmuziek maken... Break the show, sludge, feel so good en the theme remix kon ik wel waarderen maar de rest is echt vreselijk. Dit nummer ook weer.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Lekkere plaat, lekkere melodie en prima kicks :) . Een tijdje niet echt gelet op de releases van Noisecontrollers, maar deze maar er zeker wezen.